Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med julklapp tack! =)


Ämnesstartare

Jag behöver verkligen hjälp. Jag ska köpa en julklapp till min killkompis. Jag har frågat honom vad han önskar sig men han har visst ingen aning. Vad tror ni en 15årig kille skulle tänkas bli glad för? Eller är du kille i ungefär den åldern...? Vad önskar du dig? Alla tips uppskattas =) Tack i förhand =)[smile]


   
Citera

bj[cool]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

bj[cool]

Alt. dildo om han är lite bögig.

Bör nog dock inte ge honom presenten vid den officiella julklappsutdelningen, kan bli pinsam stämning då.

I annat fall en awesome film om ninjas. Alla älskar ninjas.

Berätta btw mer om killen så kan det vara lättare att komma med tips. [wink]

Önskar mig själv detta i julklapp, för att svara på den frågan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha kanske skulle va nåt 😉 Jag och mina två bästa kompisar funderar på att köpa en mankini till honom. Det kommer bli så kul att se hans min när han får se den 😉 Men skulle vilja ge något lite seriöst också liksom.. Tja.. berätta om honom... Det är ganska svårt... Han är ganska musik intresserad men annars har han inga speciella intressen. Det är därför det är så svårt att köpa nåt...


   
SvaraCitera

Hur mycket kan du tänka dig lägga ut på presenten?


   
SvaraCitera

Tv/datorspel funkar väl alltid?
Nu är jag visserligen tjej och 5 år äldre men jag önskar mig alltid något spel i julklapp. [blush]

Men skämtsaker är ju nånting som oftast går hem. Kolla in coolstuff.se, det finns en del roliga saker.


   
SvaraCitera

Bensin till sin moppe!


   
SvaraCitera