Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP MED KONDOM!!


Ämnesstartare

Måste man dra tillbaka förhuden innan man trär på kondomen? Kan man ha samlag fastän man inte har dragit tillbaka förhuden?

Snälla hjälp! [surprised]


   
Citera

/facepalm


   
SvaraCitera

passaro:

/facepalm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

/facepalm

???


   
SvaraCitera

testa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massa olika svar =/[n]


   
SvaraCitera
jonta

MrBean:

massa olika svar =/[n]

testa tror jag var bästa svaret


   
SvaraCitera

Nepp, det kan man inte. Kondomen går lätt sönder då.


   
SvaraCitera

XDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Senaste gången jag hade sex så drog jag tillbaka förhuden, men den åkte fram igen under själva akten. Slutade med att kondomen höll på att åka av.

Tipsar starkt om att dra tillbaka förhuden ordentligt. Blir även skönare när man blottar ollonet.

Om du har för trång förhud för att dra tillbaka, försök töja ut den lite varje gång (mer och mer) så ska det snart vara lugnt [wink].

Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drabant92:

Om du har för trång förhud för att dra tillbaka, försök töja ut den lite varje gång (mer och mer) så ska det snart vara lugnt .

Hur fan töjer man ut en förhud ? >_<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungjävel:

Hur fan töjer man ut en förhud ? >_<

Fullt möjligt. Min förhud var för trång för kanske ett halvår sen. När skolsyster för 2 år sedan frågade om jag kunde dra bak förhuden (vilket jag bara kunde till 50%) så svarade jag i chock nej.

När jag runkat har jag testat att dra tillbaka den mer och mer och nu får jag tillbaka den helt och hållet utan problem [cheers].

Var rädd för att man behövde kolla upp det och operera och skit, men det löste sig.


   
SvaraCitera

Dra bak din förhud [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drabant92:

Fullt möjligt. Min förhud var för trång för kanske ett halvår sen. När skolsyster för 2 år sedan frågade om jag kunde dra bak förhuden (vilket jag bara kunde till 50%) så svarade jag i chock nej.

När man säger töja tänker jag på att dra i något ._.
Trodde man skulle typ dra ut förhuden eller nått sånt 😛


   
SvaraCitera

ungjävel:

Hur fan töjer man ut en förhud ? >_<

Man drar i den, hur annars? [confused]


   
SvaraCitera