Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med lite ideér


Ämnesstartare

Jag ska göra prövning i Projektarbete. Om en vecka måste jag förbereda mitt ämne och arbetet måste bli klart i november. Jag har nästan inga ideér på vad jag ska göra. Vill ju göra ngt originellt och spännande. Har ju bara en månad på mig så jag kan inte göra vad som helst. Skulle uppskatta lite förslag! [love]


   
Citera

Jag gjorde en tecknad film. Lade upp allt med skisser och storyboard allting. Fick Mvg så hur mer kräsen skall man vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Jag gjorde en tecknad film. Lade upp allt med skisser och storyboard allting. Fick Mvg så hur mer kräsen skall man vara.

Coolt 🙂 vad var syftet med abetet? Man ska ju ändå skriva hur mycket som helst som disskution. Där hade jag lite prolem och fick ett VG 🙁


   
SvaraCitera

KajsaAnka:

Coolt 🙂 vad var syftet med abetet? Man ska ju ändå skriva hur mycket som helst som disskution. Där hade jag lite prolem och fick ett VG 🙁

Syftet var väl att jag inte hade gjort det innan och jag ville visa min process hur bra det blev eller dåligt. Jag skrev loggbok för varje dag jag gjort och hur det gick hur jag kände osv.

Ett projekt helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Syftet var väl att jag inte hade gjort det innan och jag ville visa min process hur bra det blev eller dåligt. Jag skrev loggbok för varje dag jag gjort och hur det gick hur jag kände osv.

Ett projekt helt enkelt.

Ok, jag hoppas att jag snart också hittar på ngt )


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera