Aviseringar
Rensa alla

hjälp med lite problem plz.


Ämnesstartare

jag är påverkad av sprit 2-5 dagar i veckan och dricker för att lugna mina tankar och bli lite mer trevlig och så. jag blir inte bakfull villket vissa av mina kompisar reagerar på när jag rusar in i deras hus och börjar rota efter överblivna ölburkar när dom knappt är kontaktbara. sen undrar ja om någon vet något bra sätt att släppa saker som har hänt. saker har hänt och jag har en princip att aldrig lita på någon så ja säger inget och det hela blir en ond cirkel som kommer sluta åt helvete fel o jag vet om det men kan inget göra?. sen har det hänt att jag vaknar kort efter jag somnat av att hela kroppen krampar och total panik och förvirring och så fattar man lite bättre efter 2 sec o bänder bort armarna från krampen o så släpper hela"anfallet" med hög puls och stadig phsykos som följd...sen somnar ja om^^

någon som kan dela med sig lite? + ja e lite druken nu så de kan va lite fuckat skrivet


   
Citera

Vadå "stadig psykos"? Har du en skruv lös? En psykos varar minst i någon vecka och man fattar inte att man har en psykos, och inte fan kan man somna om man är psykotisk, ska jag säga dig.

Sluta drick, du överdoserar och har troligen skaffat dig ett fysiskt och psykiskt beroende. Eller så har du sabbat din lever eller något.

Grattis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aj då, du verkar ha stora alkoholproblem, om du nu inte ljuger för oss! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PinkPsycho:

Sluta drick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag råder dig starkt att trappa ned. Jag har själv druckit för mycket i mina dagar (inte känt mig beroende) och insett nu efter snart 8 år att man tjänar som fan på att inte supa sådär.

Du riskerar att få hjärn-och leverskador, bli deprimerad och få annat skit som ligger i alkoholens kölvatten.

Tro mig! Jag känner igen beteendet. Bli för full och börja dagen med en återställare. Kul ett tag, men ångesten spinner långsamt på likt livets osötaste sockervadd...


   
SvaraCitera

Fyllo. Se till att lägga ner annars kommer jag och slår dig för att du kommer snylta på mina skattepengar.


   
SvaraCitera

Om du rädd för att utveckla ett alkoholberoende så ta kontakt med AA[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Fyllo. Se till att lägga ner annars kommer jag och slår dig för att du kommer snylta på mina skattepengar

hehe^^ så ska de låta[bigsmile] synd bara att du inte vågar skriva vart du bor[n]

PinkPsycho:

Vadå "stadig psykos"? Har du en skruv lös?

ja hade inte alla hästar i hagen när ja skrev inlägget[tard]

jag vet vad en psykos är... en liten gubbe som sitter o busringer tankar och uppfattningar så man har sin lilla egna verklighet[chocked]

men grejen är den att panik kramp grejerna har nog inget me min soppaförbrukning att göra?[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla tipps föresten^^ men en polare till mig va på anonyma o han sa att de bara va gubbar o vinlåde pimplande kvinnor? alla tjata att han skulle säga något o då gick han[tired]


   
SvaraCitera

lagensängel:

panik kramp grejerna

panikångestattack?


   
SvaraCitera

lagensängel:

synd bara att du inte vågar skriva vart du bor

Eftersom jag skulle komma till dig, så var det inte relevant [y]


   
SvaraCitera

Du är sjuk i huvudet. [smile] Grattis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Eftersom jag skulle komma till dig, så var det inte relevant

nu börjar ja verkligen störa mig på dig[chocked] men du kan ju ialf tänka normalt. nu är ja livrädd att du ska komma o slänga mina 195 cm/99 kg i väggen^^ specielt om jag är lite onykter o får psykbryt på dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Du är sjuk i huvudet. Grattis.

tack... de sa skolsyster till mig en gång^^ sjyst skolsyster va?


   
SvaraCitera

lagensängel:

tack... de sa skolsyster till mig en gång^^ sjyst skolsyster va?

Inte ganska.


   
SvaraCitera