Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med min flickvän!


Ämnesstartare

Jag vet inte vad jag ska göra...
Jag är en kille på 13 år som har en flickvän. Hon är fantastisk på så många sätt och jag är fortfarande kär i hne och så, men det är några grejer som irriterar mig ganska mycket och får mig att må dåligt på olika sätt:

1. Ibland så känns det som hon bara ignorerar mig på sociala medier helt plötsligt, typ att hon inte svarar på 23489047802347 timmar på mina snaps fast ibland svarar hon direkt.

2. Vi har inte kyssts fastän vi har varit ihop i 8 månader. Hon har sagt att "hon är lite blyg" till mig men till hennes kompisar säger hon att "vi aldrig har haft något bra tillfälle".

3. Jag är alltid rädd för att hon är otrogen eller inte gillar mig längre... Hon bytte just skola (vi går inte i samma skola) och hon hänger i ett kompis gäng med typ bara killar och hennes ex kompisar säger att "hon leker med mig" och att hon "klänger på andra killar"

Jag är både förvirrad och osäker. Ska jag tro på hennes ex kompisar? Ska jag prata med henne om problem nmr 1? Hur ska jag göra så att hon vill kyssa mig?


   
Citera

Ja alltså det viktigaste i ett förhållande är ju att prata med varandra om saker och ting. Men sen är ni 13 år också och känns inte som det är jätte vanligt med ett seriöst förhållande då. 


   
SvaraCitera

Det är klart hon är otrogen.


   
SvaraCitera

jag ska va ärlig mot dig grabben, hon är inte i något förhållande med digGlatt skålande


   
SvaraCitera

Hur ofta knullar du henne?


   
SvaraCitera

Svälj ett styck rött piller och bege dig ner i kaninhålet.


   
SvaraCitera
PuMif

tja, det jag skulle gjort i din situation är att ha en konversation med henne. bestäm träff eller ring och berätta hur du känner, fråga henne om hon fortfarande är kär i dig, eller om hon tappat intresset. det viktigaste är att du får svar på dina frågor som gör dig osäker. om hon inte har något intresse kvar så är det bra att du vet om det, så du kan försöka gå vidare med ditt liv. lycka till

(råkade kommentera mitt svar förut hehe)


   
SvaraCitera

Berätta för henne vad du tänker och känner kring de här sakerna precis som du gjorde här och fråga henne hur hon tänker och känner kring dem. Det kan kännas lite jobbigt och sårbart att vara ärlig med sina känslor på det här sättet, men efteråt kommer du vara mer säker på var ni står och därmed slippa spekulera och oroa dig mer.


   
SvaraCitera