Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med mobilköp!


Ämnesstartare

Tobbish:

Åhå! Är inte så inne på ett riktigt tangentbord för stunden dock. Men det är alltid bra med alternativ att ta med i beräkningarna! [cute]

Ja det beror ju på vad man ska ha den till. Men jag har väldigt svårt för tanken på att skriva med en touchscreen.

Och iphone är väl ändå på utgående? Jag skulle iaf välja en androidlur om du inte satsar på typ nokia n900.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Men det är ju tidigast på söndag jag köper, så sista ordet lär inte vara sagt!

Då får du inga sms av mig längre [no-no][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Då får du inga sms av mig längre [no-no][y]

Eller så fixar jag pengar så du kan sms:a mig? [sad]

Macktorsken:

Skaffa Comviq Kompis och en billig och bra mobil. Ingen ny med en massa larviga saker i sig. Dessutom gör det inte så mycket om den går sönder om du har lagt ner 300 kr på den.

Det är en ny mobil med larviga saker jag vill ha. Eller rättade sagt, funktioner jag ser mig själv ha användning av. Det är klart att jag kunde köpt en Mediamarkt för 199 eller om det var 299 istället... men nej. Men tack ändå! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Eller så fixar jag pengar så du kan sms:a mig?

[no-no] Då känner jag mig som en hora, lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

madfox:

iPhone 3GS skare va!

Onödigt att köpa 3GS nu när nästa variant kommer släppas i sommar, man betalar alltså fullpris på en telefon som kommer kosta någon/några tusenlappar mindre om några månader [no-no]

Tobbish:

Jag är sugen på en iPhone

Jag kan rekommendera iPhone, men du skall egentligen vänta tills den nya versionen släpps i sommar. Köpa 3GS nu är lite onödigt enligt mig (se ovan!).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

nästa variant kommer släppas i sommar,

[mad][cry] DAAAAAAAAmn.. hata att det går så fort att när man äntligen köpt vad man vill ha kommer en nyare version...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

madfox:

[mad][cry] DAAAAAAAAmn.. hata att det går så fort att när man äntligen köpt vad man vill ha kommer en nyare version...

Därför jag inte köpte 3GS, utan väntar på nästa istället ;o Sen så var 3GS inte en tillräcklig uppgradering från min vanliga 3G heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Jag kan rekommendera iPhone, men du skall egentligen vänta tills den nya versionen släpps i sommar. Köpa 3GS nu är lite onödigt enligt mig (se ovan!).

Nu blev det en sån ändå. Jag tänkte som så att den är en tillräcklig uppgradering för mig. Hittade till helt okej pris med tyckte jag, så det fick bli så nu! Kan inte vänta hur länge som helst... [blush] (och jämför med en efterbliven SE K850i var det aningen för akut!)

Kan för övrigt notera att jag är väldigt, väldigt nöjd! Så jag kommer nog klara mig i alla fall! 🙂

Buddah:

Därför jag inte köpte 3GS, utan väntar på nästa istället ;o Sen så var 3GS inte en tillräcklig uppgradering från min vanliga 3G heller.

Mjo, en sådan uppgradering förstår jag om den inte känns värd att göra! 🙂


   
SvaraCitera