Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med motivation till träning!


Ämnesstartare

Hjälp mig(å kanske andra som e i samma sits)
å få motivation till att böra träna.
Vad är dina tips till att bli motiverad att börja träna,
så man kommer tillbaka i form igen
å bli av med all jäkla jobbig övervikten!

Tack på förhand!


   
Citera
Ämnesstartare

wondering:

å bli av med all jäkla jobbig övervikten!

räcker inte det som motivation? du är fet, du knullar dåligt och du är ful! är inte detta skäl nog att börja träna? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att få knulla snygga killar? Räcker som motivation för mig iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

räcker inte det som motivation? du är fet, du knullar dåligt och du är ful! är inte detta skäl nog att börja träna? [rolleyes]

haha fet jupp de ja, men knullar dålig för ja inte inte va ja har fått höra utan tvärtom å ful e ja inte heller utan snygg vad ja me får höra. Plus att ja kallas nymf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wondering:

haha fet jupp de ja, men knullar dålig för ja inte inte va ja har fått höra utan tvärtom å ful e ja inte heller utan snygg vad ja me får höra. Plus att ja kallas nymf!

Men åhhhhhhhhhh [chocked] Du skall inte ta och försvara dig nu, du skall låta mig trycka ner dig i skiten så skall du TRÄNA dig upp där ifrån.. låter inte det bra? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wondering:

haha fet jupp de ja, men knullar dålig för ja inte inte va ja har fått höra utan tvärtom å ful e ja inte heller utan snygg vad ja me får höra. Plus att ja kallas nymf!

.. wut?


   
SvaraCitera

Vet inte, inget funkar på mig iallfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Men åhhhhhhhhhh [chocked] Du skall inte ta och försvara dig nu, du skall låta mig trycka ner dig i skiten så skall du TRÄNA dig upp där ifrån.. låter inte det bra? [cute]

jo men du lyckas nog inte tyvärr. har blivit ner sölad ner tryckt hela min uppväxt så de rör mig inte i ryggen utan när nån säger att ja e ful fine bbryr mig inte. så ja tror nog inte att de hjälper 🙁

strippinsoldier:

.. wut?

vadå????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wondering:

jo men du lyckas nog inte tyvärr. har blivit ner sölad ner tryckt hela min uppväxt så de rör mig inte i ryggen utan när nån säger att ja e ful fine bbryr mig inte. så ja tror nog inte att de hjälper 🙁

jaha..
men du får väl ta dig samman, det kommer känans bra!

wondering:

vadå????

han menar att man behöver en jävla skiffernyckel för att kunna fatta vad du skriver [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ingen motivation, för vill inte gå ner i vikt. är redan smal.

men om du vill ha motivation får du väl hitta ett par andra tjocka människor så kan ni peppa varandra till att gå ner i vikt.
alternativ 2 är väl, det är inte snyggt att vara fet?
borde väl vara motivation nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sätt ett mål, typ, om jag går/springer den där rundan x ggr den här veckan så får jag....köpa den där snygga tröjan som jag egentligen inte behöver... köpa en trisslott (om du tycker sånt är kul)

Undvik bara att belöna med godis, det gör att du tänker för mkt på den där chokladbiten eller vad det är....


   
SvaraCitera

wondering:

Hjälp mig(å kanske andra som e i samma sits)
å få motivation till att böra träna.
Vad är dina tips till att bli motiverad att börja träna,
så man kommer tillbaka i form igen
å bli av med all jäkla jobbig övervikten!

gör två STORA kollage.

ett med människor som har snygga kroppar - så som du skulle vilja se ut. sätt upp detta väl synligt, helst vid en helkroppsspegel.

det andra skall vara bilder på tjocka fula människor. - så som du kanske ser ut nu. sätt upp detta väl synligt, kanske vid kylskåpet eller liknande, huvudsaken är att du kan se detta när du äter.

sen googlar du upp goda, hälsosamma recept och gör en fin inspirations-receptbok som motiverar dig till att laga nyttig mat.

kör över bra ljudböcker i ipoden och gå ut och gå en timma varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera