Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med musikprojekt


Paseo
Ämnesstartare

Den 10 april finns det en lokal kabaré där jag bor. Mina kompisar vill sjunga en låt från deras land men de har ingen som kompar, jag sa att jag kan kompa på piano. Så då va det bestämt. Men det finns ju inga noter till denna okända låt. Och jag har inte såpass gehör så jag kan spela efter vad jag hör. Jag behöver noter. Jag behöver alltså någon som kan skriva musik utifrån vad den hör. 

Finns det nån person man kan kontakta som skriver noter eller kan någon av er göra det eller vad är erat förslag till hur jag ska gå tillväga? Har googlat som en galning med 0 resultat.

Kan ju länka låten

)


   
Citera
Paseo
Ämnesstartare

Ja, jag har ju givetvis förklarat det svåra läget för dem, så i värsta fall så får de väl strunta i det. eller välja en känd låt hihi.


   
SvaraCitera

Fråga på ett musikforum.


   
SvaraCitera

Är det hon som börjar på B? Hon är så söt. Säger hon någon gång att hon är ful så säg att en skitcool tanta såg en bild på henne på fb och tycker att hon är söt.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:
Är det hon som börjar på B? Hon är så söt. Säger hon någon gång att hon är ful så säg att en skitcool tanta såg en bild på henne på fb och tycker att hon är söt.

ja, hon är så vacker omg


   
SvaraCitera

kan inget om noter Rodnar 

mvh elektronisk musiker på tjugohundratalet 


   
SvaraCitera

Läser noter men orkar verkligen inte skriva ned denna. Lycka till dock!

 


   
SvaraCitera