Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med mustasch! :{D


Ämnesstartare

Okej, nu är det så att jag vill ha en mustasch. Skägg och annan skit kan jag vara utan men just den fina mustaschen vill jag ha. Själv kom jag in i puberteten ganska tidigt, kanske när jag var 12-13 (15 nu), och jag har liksom typ ett afro mellanbenen och en fullfjädrad kuk, men fortfarande bara lite bebisfjun på överläppen, vilket jag verkligen stör mig på.

Jag vill liksom ha en stilig mustasch, och enligt mig skulle det verkligen passa min stil/frisyr.
Så. Jag har en rakapparat, men har aldrig rakat mig 😀
Och min fråga är då följande; vad ska jag göra för att så snabbt som möjligt få en najs mustasch?
Och snälla, ni kan skippa allt "mustasch är fult, vad glad att du är utan blablabla" för det är verkligen inte det jag letar efter.

SERIÖSA SVAR BELÖNAS MED MIND-HUGS.


   
Citera

seventeenbaby:

afro mellanbenen

[shake][shake][cry]

ont: vänta tills du blir äldre. går inte att skynda på hårväxten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

seventeenbaby: afro mellanbenen

haha jag vet funderar på att raka där också xD


   
SvaraCitera

[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Zsasz

seventeenbaby:

puberteten ganska tidigt, kanske när jag var 12-13

12-13 är väll en normal ålder att komma in i puberteten.. [rolleyes]

isola:

vänta tills du blir äldre. går inte att skynda på hårväxten

Detta ^


   
SvaraCitera

isola:

går inte att skynda på hårväxten

FEL!

Du ska ta en pincett och sakta, sakta dra ut fjunen. Inte för snabbt för då går dem av!


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Du ska ta en pincett och sakta, sakta dra ut fjunen. Inte för snabbt för då går dem av!

Men lol, detta ökar inte hårväxten.


   
SvaraCitera

isola:

Men lol, detta ökar inte hårväxten.

Nä, men det gör rackarns ont tror jag [smile]


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Du ska ta en pincett och sakta, sakta dra ut fjunen. Inte för snabbt för då går dem av!

Har du källor på detta?
Nej, jag accepterar inte "att du är insatt" eller "har gjort det själv", som en källa.

Hårväxten kan du inte skynda på vad jag vet. Du kan däremot se till att äta massa b-12-vitamin så att håret håller sig starkt och friskt. Vilket man ändå borde göra.

Strunta i att spara mustasch tills du blir typ runda slängar 20, just nu så kan du i princip bara få moppemustasch vilket är bland det vidrigaste som finns.


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Nä, men det gör rackarns ont tror jag [smile]

Ah, sant & smart iakttagelse. [y]


   
SvaraCitera

Zittam:

Nej, jag accepterar inte "att du är insatt" eller "har gjort det själv", som en källa.

Hahahaha! [bigcheers]

isola:

Ah, sant & smart iakttagelse.

Tack! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Hahahaha!

Fast aj fan va ont det lät att göra det.. En vän brukar faktiskt dra bort allt hår på pungen med pincett. Jag har aldrig förstått hans agenda med det hela, aj som tusan liksom? O.o


   
SvaraCitera

Zittam:

aj som tusan liksom

Det var ett väldigt milt uttryck i det sammanhanget! [cry]


   
SvaraCitera

Ta punghåren, raka, gör nåt slags gorilla maskliknande lösning. [smile]


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Det var ett väldigt milt uttryck i det sammanhanget

Iz like a harpoon 2 da face.


   
SvaraCitera