Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med namn!


Ämnesstartare

Mollymaj:

Eileen- Mördare

Hade jag ALDRIG kopplat om inte du sa det!
Inte lika allm'nbildad som du XD


   
SvaraCitera

Fula hela bunten :<


   
SvaraCitera

Kiddo:

Heidi

[smile]


   
SvaraCitera

Kiddo:

Mika

Heter min syster. Så Mika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kiddo:

Angelina


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Fula hela bunten :<

Jamen, fragan var vilket av dem som var finast! Om det e som pest eller kolera for dig spelar inte mig nan roll [crazy]

... Pa tal om inget gav helt plotsligt alfabetets sista tre bokstaver upp viljan att fungera.


   
SvaraCitera
Åtta

Hälften av namnen skriker ju av amerikanisering. Hur ofta hör man en svensk som heter "Anakin", liksom? Angelina, Eileen, Lara, Athena och Evangeline saknar ju alla vettigt uttal på svenska.

Kiddo:

... Pa tal om inget gav helt plotsligt alfabetets sista tre bokstaver upp viljan att fungera.

Du har bytt tangentbordslayout av misstag.


   
SvaraCitera

Kiddo:

Jamen, fragan var vilket av dem som var finast! Om det e som pest eller kolera for dig spelar inte mig nan roll [crazy]

... Pa tal om inget gav helt plotsligt alfabetets sista tre bokstaver upp viljan att fungera.

Okej, då säger jag Angelina.

Haha, märkte de, attans för dig. :<


   
SvaraCitera

Kiddo:

Athena
Evangeline

Kiddo:

Eileen

Gillar alla!


   
SvaraCitera

Kiddo:

Anakin

är du galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heidi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

är du galen

Tro det eller ej: är ett tjejnamn också. Betyder typ den utvalde, eller kämpe.

Åtta:

Hälften av namnen skriker ju av amerikanisering.

JAHA?! och VAD sjutton spelar det för roll?[confused] Det finns ju folk som heter Mirja, Lise, Aschmedt och Fatima i sverige? Stör dem namnen dig eller? Jag tycker att det är fina namn, oavsett vilken ände i världen de kommer ifrån. Dessutom förvånar du mig; Heidi? (Hejdi eller Hajdi) Athena (uttalas väl: Attena) och Evangeline (uttalas som evanyellinn). Eileen = Ajliin. Lara kan väl inte vara enklare? Uttalas LARA. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Kiddo:

Heidi


   
SvaraCitera
Åtta

Kiddo:

JAHA?!

Nu fick jag den reaktion jag var ute efter! [smile][blush]


   
SvaraCitera

Kiddo:

Tro det eller ej: är ett tjejnamn också. Betyder typ den utvalde, eller kämpe.

ingen kommer tro att din unge är en tjej om du ger henne samma namn som darth vader.........


   
SvaraCitera