Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med nordiskt motiv idéer! Någon frilansare, eller tips?


Ämnesstartare

Ja o med frilansare syfta ja ju självfallet på någon som kan hjälpa skissa upp, antingen fysiskt eller bara psykiskt. Ge lite idéer och whatever.

Planerat ryggtattoo länge nu, men fortsätter ändra mig. Men nu är jag helt säker på att jag skall köra på ett nordisk motiv för att tydliggöra mitt ursprung och speciellt kärlek till Island 🙂

Men.. här kommer det krångliga.. nordiska motiv är inte det simplaste enligt mig, jag gillar även celtic o skulle kunna tänka mig slänga in något sådant men jag vill inte att det skall vara för krångligt, komplicerat och rörigt.

Just nu sitter jag med planen att köra en fet tors hammare på ryggen, men vill ha något runt om.. det ska täcka nästan hela nedre delen av ryggen, och jag vill inte bara köra något tribal aktigt.. tror jag.. om inte någon här är grym på att skissa eller hitta annorlunda tribaler dock?

Awell snälla.. hjälp om ni kan! Vore grymt sjyst även om det inte blir en hel skiss så behöver jag ändå idéer tills den dagen jag tar mig till tatuerarn! [bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Image

Thor__s_Hammer_by_gnomage.jpg


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Gå till Nordiska museet för inspiration


   
SvaraCitera