Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med rummet!


Ämnesstartare

image.jpeg

image (1).jpegTja! Behöver lite hjälp med hur jag ska göra mitt rum lite mysigare. Har precis fått ett nytt rum och gjort om det. Tyvärr blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig, inte än iallafall. det har blivit alldeles för mycket vitt i rummet och ja allmänt kallt lixom. Just nu sover jag i min bäddsoffa till min nya säng har kommit, och mattan som jag har ska jag inte heller ha utan ska köpa en ny. en del grejer ska också bort sen flytten och nya gardiner ska in, så nu vill jag ha er hjälp! Hur ska göra för att få det mysigt och fint? Tacksam för tips!!


   
Citera

om du får måla om kanske det vore ngt? eller ha en fondvägg iaf

annars är kuddar i fina färger nice, och snygga gardiner i starkare färger. mycket växter är också mysigt!


   
SvaraCitera

Om det här var mitt största problem vore jag nöjd

Jävla ungar nu för tiden

De gråtrunkar för lite

Jävla svin


   
SvaraCitera

sätt upp bilder/tavlor på väggarna. det gör mycket för mysfaktorn. 


   
SvaraCitera

Jag tycker att det redan ser mysigt ut. Det enda jag kan anmärka på är avsaknaden av tavlor. Väggarna känns lite väl kala, och det ger en kallare känsla i rummet.


   
SvaraCitera

Mindre dagsljus och mer levande ljus, en ordentlig gubbfåtölj där man sitter och eftertänksamt bläddrar i sina gamla dammiga luntor om historiens drivkrafter medan man tar sig en redig whiskyjävel, detta samt en vinylspelare.


   
SvaraCitera
penja

Ta bort gardinerna, tvättkorgen, kudden i stolen, blommorna på bordet. Done 


   
SvaraCitera

De ser ju asmys ut fan!


   
SvaraCitera
kachin

ja upp med tavlor och bilder
byt gardiner till några med färg
kanske nån mer växt


   
SvaraCitera

Ser mysigt ut som det är tycker jag


   
SvaraCitera

Måla undertaket lila


   
SvaraCitera