Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med skolarbete PLZ


Ämnesstartare

Denna delkurs ska vi göra en varsin hemsida och jag var astaggad och tänkte göra fotohemsida men nu vill jag inte det längre.

SÅ, har ni något tips på vad jag kan göra för hemsida? Står still i mitt huvud då jag varit för insnöad på själva fotogrejen.


   
Citera
Ämnesstartare

allt om lchf kanske

mellon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

allt om lchf kanske

Faktiskt 1 bra tips. Då har jag mina fancy pictures att kunna lägga upp också. Men känner rent spontant att jag vet lite för lite om det för att ta mig an det.

Rävpojken:

mellon

[love][love] Kanske ska göra för kul skull.


   
SvaraCitera
höna

porr[blush] eller dina bilder som du sa förut.


   
SvaraCitera
höna

oj ja läste inte klart[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

porr

Haha åh ser framför mig då jag visar upp det för mina (hunkiga) lärare och blinkar lite med ögat till dom [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Faktiskt 1 bra tips. Då har jag mina fancy pictures att kunna lägga upp också. Men känner rent spontant att jag vet lite för lite om det för att ta mig an det.

aa du får ju lära dej


   
SvaraCitera
höna

STORM:

Haha åh ser framför mig då jag visar upp det för mina (hunkiga) lärare och blinkar lite med ögat till dom

hah ja[love]

kom på 1 bra ide

typ fest[cool] hur man får till 1 lyckad kväll!! typ spel och vinsorter, sprit, klubbar, snubbar osv!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spela på dina styrkor osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

typ fest hur man får till 1 lyckad kväll!! typ spel och vinsorter, sprit, klubbar, snubbar osv!!

Oooo det är ju faktiskt någonting som jag kan [cool][cool]

passaro:

Spela på dina styrkor osv

Det var ju ett väldigt icke-konkret tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är kursen typ webbdesign eller är det bara ett sidoprojekt att göra en hemsida på en färdig plattform?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Är kursen typ webbdesign eller är det bara ett sidoprojekt att göra en hemsida på en färdig plattform?

Sidoprojekt, typ. Alltså, går mediepedagogik och den är uppdelad i fyra delar, nu är vi inne på del nr 2 där vi ska göra en hemsida.


   
SvaraCitera
höna

STORM:

Oooo det är ju faktiskt någonting som jag kan

lr hur. bäst på fest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Sidoprojekt, typ. Alltså, går mediepedagogik och den är uppdelad i fyra delar, nu är vi inne på del nr 2 där vi ska göra en hemsida.

Kul men måste ni skriva koden till hemsida själva eller är det okej att använda en färdig webbplattform?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

allt om lchf kanske

Rävpojken:

allt om lchf

Rävpojken:

om lchf

Rävpojken:

lchf

[chocked]


   
SvaraCitera