Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med tatueringsskiss?


Ämnesstartare

Jag har nyligen gjort min första tatuering (i nacken) och upptäckte att jag faktiskt inte dog, så nu är fler tatueringar planerade.

Nästa blir efter sommaren och sen blir det väl en till till vintern eller något, det märker vi 🙂

I alla fall så skulle jag behöva hjälp med skisser, eftersom jag själv suger stenhårt på att rita. Så om någon känner för det så får ni gärna göra ett försök. Ni får ganska mycket fria händer med båda två 😉

Den första:
Ska vara på handleden med texten "PEACE-LOVE-UNDERSTANDING" (med stora och enkla bokstäver, alltså inte skrivstil eller något sånt) och ovanför någon bild. Med bilden får ni helt fria händer eftersom jag inte alls kan komma på något själv. Men gärna något som kan förknippas med texten på något sätt i alla fall. 😉

Den andra:
Ska vara i svanken. Någon form av tribal eller liknande, men inte så som "alla" har utan något mer speciellt, lite mer feminint kanske? Använd eran kreativitet 😀

Uppskattar alla idéer och skisser jätte mycket 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kanske borde tillägga att ingen av dem ska vara i färg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna! [blush]

Tribal.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde den i paint på typ 2 minuter, jag var inte seriös när jag gjorde den [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sök på internet, du hittar säkert något fint 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har sökt massa på internet och hittat en till svanken som är ganska fin, men har inte hittat en enda till handleden :S

Förresten så vill jag ha den så att den "går ut lite på sidorna" eller hur man ska säga oxå (svanken), alltså inte rund eller så..


   
SvaraCitera

Pics på den i nacken plx.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Pics på den i nacken plx.

Kommer så fort jag får hem min kamera 🙂 en kompis har lånat den för tillfället.
Men det är ett hjärta som det står mamma i, det är en kompis som har gjort den så den ser inte "professionell" ut eller så utan var mest en kul grej.


   
SvaraCitera

porrgroda:

Kommer så fort jag får hem min kamera 🙂 en kompis har lånat den för tillfället.
Men det är ett hjärta som det står mamma i, det är en kompis som har gjort den så den ser inte "professionell" ut eller så utan var mest en kul grej.

Hur stor är den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Hur stor är den?

Inte stor alls. Kanske 3-4 cm hög och bred, svårt att veta eftersom det är svårt att se i nacken och svårt att uppskatta storlek genom spegel tkr jag xD Men den är inte stor iaf.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera