Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med tjej


Ämnesstartare

Hej, har träffat en tjej som jag verkligen gillar. Nu har det visat sig att hon även gillar mig. Problemet är att hon är rädd för att bli tillsammans med någon för att inte vill bli sårad sen. Hur ska jag göra för att övertala henne. Älskar henne verkligen 🙁


   
Citera

Jobbig sits du, försök på nåt vänster att bevisa att du inte är total trash.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:
Jobbig sits du, försök på nåt vänster att bevisa att du inte är total trash.

Har försökt med det mesta, har sagt saker till henne som jag aldrig har gjort till någon annan. Borde jag försöka acceptera hur det faktiskt är eller försöka övertala henne? Vi har pratat i flera månader så känns piss verkligen


   
SvaraCitera

Kan relatera så mycket! Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

fråga om hon tänkt vara ensam hela livet, sen kan ni börja arbeta utifrån det svaret

eller så säger du saker som subtilt antyder att hennes hållning är befängd baserat på ovanstående

subtilt alltså, befängt är ofta väldigt välmotiverat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillalinni:
Kan relatera så mycket! Hur gammal är du?

Fyller 15 i år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musisen:
fråga om hon tänkt vara ensam hela livet, sen kan ni börja arbeta utifrån det svaret

eller så säger du saker som subtilt antyder att hennes hållning är befängd baserat på ovanstående

subtilt alltså, befängt är ofta väldigt välmotiverat

Jag lyckades övertala henne. Jag skev inget på ett par dagar så hon fick fundera själv. Tror dock inte jag gjorde något för efter några dagar så skrev hon att hon saknade mig o då var saken klar


   
SvaraCitera

aaaaa22:

Jag lyckades övertala henne. Jag skev inget på ett par dagar så hon fick fundera själv. Tror dock inte jag gjorde något för efter några dagar så skrev hon att hon saknade mig o då var saken klar

fint, mitt råd sög ändå så Hjärta


   
SvaraCitera