Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig 🙁


Ämnesstartare

Ja, nu är det så att jag e så desperat att jag skriver på UM!

Problemet:

Jag var tsm med en tjej då vi hade jätta bra tillsammans, vi hade bara ett problem som ledde till flera andra problem... men detta problemet var "grunden" så löste vi det, skulle vi löst alla andra också typ.
Dem 2-3 sista veckorna var det jobbiga tider både för mig och henne tack vare problemet och ledde till att hon tappa känslorna för mig

Då:

Efter att hon gjort slut ville hon vara kom.pisar iallafall... Jag har ju jätta stora känslor för henne fortfarande
men med tanke på att ALLT var mitt fel till att det tog slut (iallafall det mesta) sa jag okej ^^
Dumt gjort... Jag träffade henne väldigt ofta och varje gång var lika jobbigt men låtsades som ingenting. Varje natt satt jag och tänkte: Varför blev de så? Varför sluta hon gilla mig? (hon hade inte sagt de då) och kan jag få en sista chans? deppa som fan...
Jag tänkte: Detta är vad jag förtjänar...
Så jag lät det vara.

Efter:

Till slut fick jag nog och BAD om en förklaring till vrf det tog slut. (även om jag typ visste, men ville HÖRA det från henne) Till slut sa hon de och vi prata om de... våra tider, då hon sa: jag vet inte om jag har känslor för dig eller inte...
Blev HUR glad som helst, jag kände hoppet och innan hade jag känt att det inte var riktigt över mellan oss (bara en känsla och de var innan hon sa att hon inte vet om hon har känslor) och drf har jag aldrig vågat komma över henne. Men när jag fick höra det kände jag: YES! jag får kanske en chans till
Vi pratade om de i 2 dagar och det verkade gå bra.
Men till slut gav hon mig signaler som te.x att vi alltid skulle vara vänner. Blev as ledsen... jag som hade öppnat mig igen och varje gång hon sa det så skar det verkligen. tänkte som förut... jag förtjänar detta...
Och på kvällarna tänkte jag: VARFÖR gjorde jag det?! Varför tog jag inte tag i problemet riktigt?! om ja fick en andra chans så... skulle jag och hon ta itu om det direkt...

Nu:

Nu så hade jag fått nog... jag vill inte vara ledsen mer... istället för att ta knvien i hjärtat tar jag pistolen mot huvudet... ta hela smällen på en gång...
Jag bröt kontakten med henne totalt... (gjorde det PRECIS nu)
Jag vill bara kontakta henne men hindrar mig själv. Fan va smärtsamt detta är....

Tack på förhud! [cry]
Hur ska jag göra? VA ska jag göra? Va hade ni gjort? (förlåt för den långa texten)


   
Citera
Ämnesstartare

Och ni kanske också undrar: Vrf iggar du henne inte bara?
Ett: hon blev ledsen och sur och jag fick skuld känslor.
Två: Jag ville på nåt sätt inte för jag hade en käönsla av att det KUNDE bli vi två igen 🙁


   
SvaraCitera

tänk om jag blev sådär kär nångång, vad coolt


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

fattar inte[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LolipopWiiieee:

Jag bröt kontakten med henne totalt... (gjorde det PRECIS nu)

Väldigt bra gjort, håll fast vid det, hon kommer förmodligen försöka prata med dig efter en tid. Men håll fast vid noll kontakt, inte på internet eller irl, ingen kontakt alls, radera allt som påminner om henne, om någon/några månader mår du mycket bättre 🙂

LolipopWiiieee:

Hur ska jag göra? VA ska jag göra? Va hade ni gjort? (förlåt för den långa texten)

Fortsätt med noll kontakt. Om hon vill ha dig tillbaka på riktigt så kommer hon höra av sig och säga det. Men räkna absolut inte med det, ut och leta nya flickor! det finns många många[cheers]


   
SvaraCitera

love hurts.

om det är äkta kärlek så går de flesta problemen att lösa. skulle kunna skriva en lång text, men orkar inte för nu ska jag sova.

frågan är, hade ni äkta kärlek?


   
SvaraCitera

LolipopWiiieee:

Jag vill bara kontakta henne men hindrar mig själv. Fan va smärtsamt detta är....

Det är starkt och rätt. Jag själv skulle aldrig orka det.


   
SvaraCitera

LolipopWiiieee:

Jag bröt kontakten med henne totalt... (gjorde det PRECIS nu)
Jag vill bara kontakta henne men hindrar mig själv.

starkt [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakaerstark:

Fortsätt med noll kontakt. Om hon vill ha dig tillbaka på riktigt så kommer hon höra av sig och säga det. Men räkna absolut inte med det, ut och leta nya flickor! det finns många många


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket allihopa ^^

E fortfarande sjukt svårt men men....

POFFF:

frågan är, hade ni äkta kärlek?

Definera "äkta´" kärlek Så som jag känner nu verkar de så 🙁

enhimmelskdrog:

starkt

Tack 😛

Aja... vettefan va jag ska göra men hellre står jag ut och lida i flera månader än att kämpa och bli nekad ^^


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera