Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig!!!


Ämnesstartare

Tjena! Jag är en kille på snart 18 bast och jag behöver hjälp!

För ca ett halvår sedan så blev jag tsm med min första tjej. Hon hade haft flera förhållanden innan och allting var nytt för mig o när vi tillslut skulle ha sex så fick jag inte upp den!! Vi testade flera ggr men det gick aldrig.. Hon kunde runka av mig och sånt men så fort jag skulle föra in den så dog den helt.

Nu är jag på g / tsm med en ny tjej, och vi har snackat i 1 månad ungefär. Hon vet att jag är oskuld och hon har frågat mig om jag vill ha sex men jag har sagt att jag inte vill gå för fort fram, men i själva verket så vågar jag inte för jag tror att samma sak kommer hända igen..!

Så vad ska jag göra? kan lite alkohol i kroppen lätta upp stämningen? Alla säger att man ska ta den tid man behöver men när vet man att man är redo då? Någon gång måste man ju testa och om den sviker mig då, så kommer den antagligen göra det dom andra gångerna också.

HJÄLP!


   
Citera

försök att inte tänka på det
om du tänker "nu kommer den dö nu kommer den dö nu kommer den dö" så gör den förmodligen det
tänk på nåt annat och ba go with the flo

peace


   
SvaraCitera

Berusa dig till perfektion


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså det är riktigt svårt att inte tänka på det då man varit med om att den lägger sig förut. Därför tänkte jag att kanske lite alkohol berusning skulle hjälpa? nu menar jag inte att man ska vara så full så man knappt kan prata men så att man känner sig lite mer bekväm och lugn. ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen undrar jag också om det skulle hjälpa om jag inte onanerat på 1 vecka eller mer? Nackdelen blir ju att man kommer mycket snabbare isåfall.


   
SvaraCitera

förstår hur du känner.när ja hadde tjej så hadde ja ej problem å få upp den.men när man känner att man inte kan tillfredställa sin tjej så känns de jobbigt.tog tid innan man vågade fråga de till henne.du ha inge problem å få upp den om du leker med dig själv eller?hur reagerade tjejen som när du aldrig fick upp den då.själv så tappa ja min oskuld av en 16 åring å hon fick mig å bli avslöjad att ja ljugit om allt om sex som ja berättat innan vi hamna där.i dag är vi ej ihop å ha inte vågat ha sex sen man fick beskedet av henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej jag har absolut inga problem att få upp den själv. Min förra tjej sa att det var lugnt och att jag kunde ta den tid jag behövde men jag kände mig jätte dum som drog ut på det. Men jag har inga problem heller att få upp den om hon runkar av mig eller så. Men så fort vi skulle göra det så dog den helt utan anledning..


   
SvaraCitera

Oscar94:

Det låter som att du kan hålla den uppe när det inte är du som gör något aktivt, alltså när hon runkar av dig. Har du provat att ha henne ovanpå dig istället för tvärtom? Tänkte så att hon är den som är mer aktiv. Det kanske kan funka om problemet ligger där.


   
SvaraCitera

nu kom en tanke upp.nu är ja inte själv över å känna oro å sådant.visst är det pinsamt å känna sig dålig på sådana saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med min förra tjej testade vi en gång att hon skulle ''rida'' men det gick som det alltid gick. Men min teori är att om jag skulle dricka lite innan och sen så kanske vi ligger och myser och så går de vidare, tror ni det skulle bli lite lättare då? om man e lite påverkad så kanske jag inte tänker just ''fan nu måste jag få upp den, nu MÅSTE jag få upp den!!'' vilket leder till att den lägger sig ner istället. Första gången vi jag och min nya tjej testar att ha sex så är jag helt övertygad om att jag inte kmr kunna låta bli att få tankar som att ''hoppas den inte lägger sig nu''.


   
SvaraCitera

Har hänt mig och säkert de flesta vid enstaka tillfällen under åren, kanske mest när saker kändes lite nytt. 100% tankegrej, svårt att undvika om man väl är inne i det men det går. Ta det långsamt bara och låt stämningen bygga upp sig tills du inte tänker på något alls längre, så ska du se att det går plötsligt.


   
SvaraCitera

PS är det första gången med en ny tjej så säg det till henne i förhand när det börjar bli intimt. Ingen prestationsångest från din sida + hon får inte för sig att det är något fel på henne heller.


   
SvaraCitera

ok.lite alkohol kan nog gra susen.själv så insåg ja att hon ja va i lag med njöt inte alls av sexet som man gav.från början va man ju ny börjare.men ju mer veckorna gick så märkte ja att hon verkligen såg ut att lida.själv så erkände hon efter väldigt lång tid att de va kattastrof å att de inte va någon mening för mig å få doppa.de kändes tråkigt.men hon njöt inte av de lilla pipp som ja kunde erbjuda henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah tjejen vet redan att jag är oskuld och att jag inte är så erfaren. Men så jag ska bara vänta och bara umgås med henne så jag känner mig mer avslappnad med henne? hon har sagt att det var längesen hon hade sex nu och att hon vill ha de men kan det bli så att hon tröttnar på mig bara för att jag inte vill ha sex så tidigt?


   
SvaraCitera

klart hon kan tröttna.be henne rida dig.de gjorde ja.de pinsamaste ja fick höra de va när hon suckade över att de radan hadde gått.pinsamt när hon berättade att så där snabbt pipp hadde hon aldrig vart med om.tråkigt för henne med från de att ja kom in i henne.allt från någon sekund som snabbast å tog vi de lungt så fick vi va glad om den fick va där som längst 1min å de va varje samlag.under alla åren


   
SvaraCitera