Aviseringar
Rensa alla

Hjälp Mig!!


Ämnesstartare

Tja! Jag är 13 år, och jag gillar verkligen en tjej i min klass, Vad ska jag göra?


   
Citera

Jag vet inte...prata med henne...kanske?!


   
SvaraCitera

Visa din manlighet och slå henne på käften, fungerar alltid! [wink]


   
SvaraCitera
penja

ta kontakt med tjejen, börja småprata lite. resten löser sig ska du se. var trevlig bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

ta kontakt med tjejen, börja småprata lite. resten löser sig ska du se. var trevlig bara


   
SvaraCitera

Frasse16:

ta kontakt med tjejen, börja småprata lite. resten löser sig ska du se. var trevlig bara

Glöm inte att visa din manlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså jag försöker prata med henne på FB och sånt men hon svarar inte ibland...och ja när skolan var igång pratade jag med henne ganska mycket.


   
SvaraCitera

Frasse16:

asså jag försöker prata med henne på FB och sånt men hon svarar inte ibland

Endast fjollor tar kontakt via communitys.. Du måste stalka henne, lära dig hennes livsmönster.. På så vis kommer du dig nära henne utan att hon märker, och det ger dig saker och ting att gå på! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Endast fjollor tar kontakt via communitys.. Du måste stalka henne, lära dig hennes livsmönster.. På så vis kommer du dig nära henne utan att hon märker, och det ger dig saker och ting att gå på!

livsmönster?


   
SvaraCitera

eh he hehehe he


   
SvaraCitera

Frasse16:

livsmönster?

Exakt! Hur hennes veckor ser ut i detalj, du måste ta reda på allt om henne, diskret! Utan att hon märker av dig och känner sig förföljd naturligtvis.. [smile]

Facebook-stalkning ingår här naturligtvis! Du skall alltså observera och övervaka, inte lämna kommentarer, likes lr dylikt, då är du körd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Exakt! Hur hennes veckor ser ut i detalj, du måste ta reda på allt om henne, diskret! Utan att hon märker av dig och känner sig förföljd naturligtvis.. Facebook-stalkning ingår här naturligtvis! Du skall alltså observera och övervaka, inte lämna kommentarer, likes lr dylikt, då är du körd!

okej men varför ska man inte like:a eller kommentera?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Bjud henne på glass och prata om vilken din favoritlåt med kent är.


   
SvaraCitera

Frasse16:

okej men varför ska man inte like:a eller kommentera?

Men inte än, det är alldeles för tidigt för det.. Nu är det tid för att stalka, då skall du vara osynlig.. Hajar du?


   
SvaraCitera