Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig att få orgasm.


komsi


   
SvaraCitera

För det första så måste du slappna av, glöm alla krav. Jag lovar, det är viktigt. Ett jävligt bra tips är att fantisera om saker som tänder dig. Vilka snuskiga fantasier som helst kan det vara. För att då kommer du i stämning. Det sägs ju att 80% av orgasmen sitter i huvudet.

Du vet antagligen att det är viktigt att stimulera klitoris. Så gör det, så att det känns skönt. Du även knipa med musklerna i underlivet, då ökar blodflödet. Vilket gör det lättare att komma.

Duschen är faktiskt ett väldigt bra tips. Men annars är det bara att ta det lugnt och ligga och smeka sig själv. Pröva dig fram.

Den där jävla orgasmen kommer tillslut! Så ha tålamod och försök njuta av onanin även fast du inte kommer. 🙂


   
SvaraCitera

lyckats?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe visst hjälper dej gärna, om du förstår vad jag menar[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miiichaa:

och duschen

hur fan kan du hålla på med duschen? gnider du dig mot glasrutan elller?


   
SvaraCitera

se till att vara på uta helvete innan du drar igång[rolleyes] och sen är de bara att expermintera. gör det inte under stress och låt det ta tid! glo på porr, läs noveller, fantisera, använd fingrar, leksaker, dusch... allt du kan komma på!
men det viktigaste är nog att du släpper kravet på att du ska komma, för det är ett ganska laddat ämne och dessutom jävligt avtändande om det är det enda som snurrar i skallen på dig. så skit i det, njut av det innan och se orgasmen som en big baouta bonus när det kommer[y]


   
SvaraCitera

miiichaa:

snälla, hjälp mig. jag pullar & håller på med duschen men jag får inte orgasm. ni måste hjälpa mig. jag försöker verkligen!

sök upp en snygg kille och be han pilla, eller tänk på nåt gött!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobbefastace:

hur fan kan du hålla på med duschen? gnider du dig mot glasrutan elller?

hahahahah


   
SvaraCitera

du kan alltid ha camsex med mig då blir du nog rätt kåt


   
SvaraCitera

slapna av njut och stressa inte upp dig över att du inte lyckats än, en del har svårare än andra men alla kan! och tro inte på dom som inte tror det.

finns flera sätt att lyckas! och när man väl lyckas lyckas man med andra så njut och känn efter!

lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miiichaa:

snälla, hjälp mig. jag pullar & håller på med duschen men jag får inte orgasm. ni måste hjälpa mig.

Men duschen, ja hatar duschen, pickande obehaglig känsla.
Tycker du kan ta fram mobilen och lyssna på Kicki Danielsson för att komma i rätt stämning. du ger mej bra vibrationer

Annars kan du fråga om nån vill ge dej en hjälpande hand.


   
SvaraCitera

Malinmus:

be en kille pilla! heheh

jävlar vad snygg icon bild du har, sexig brud asså som fan!! vad heter bruden!!!!!![wink]


   
SvaraCitera

miiichaa:

snälla, hjälp mig.

I can hely ya out! [cool]


   
SvaraCitera

alla kan fan orgasm , men du ska nog inte tvinga fram det, det är aldrig bra , låt det komma av sig själv 🙂


   
SvaraCitera

skitsnack alla kan inte få orgasm.

1. det finns killar som inte kan. Du vet sterila

2. Det finns tjejer som inte kan. Jag känner mängder av folk som inte kan få ut någon vetska. Men det kan iaf njuta med glidmedel, lite härlig musik. En skön säng och tänka på något som gör dem upphetsade.

Men att sitta o säga attt alla kan få orgasm e fel. Så e det inte. Tyvär för att det e en otrolig känsla. Men man kan få nästan samma känsla. Man kan få det sköna känslan utan att någon kommer ut. Med bara den taktik som jag just sa.


   
SvaraCitera