Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig att hitta en byrå


Ämnesstartare

Hemnes med åtta lådor ofc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hemnes med åtta lådor ofc

har inte råd


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

[cool]

Dold text: förlåt, är dryg [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Dold text

Dold text: ska kittla dig så jävla mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

har inte råd

du kunde ju ha skrivit att du hade en kostnadsgräns jag trodde ju att jag hade med obegränsad ekonomi att göra [sad]
hur mkt får den kosta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Dold text:

Dold text: Tänk om jag brottar ner dig då? [blush] Fast nä, du är nog starkare än jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detektiv byrån e bra dem har mysiga toner om värmland 🙂 tänker alltid på klassresan när vi ba dansa loss de va galet

blev aldrig samma stämning i klassen o nu har alla gått sin egen väg hoppas vi träffar igen... hoppas bara inte jag blir ensam kvar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

detektiv byrån

detektivbyrån* [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du kunde ju ha skrivit att du hade en kostnadsgräns jag trodde ju att jag hade med obegränsad ekonomi att göra hur mkt får den kosta?

mamma ändrade sig nu, jag får vilken jag vill när hon får lön. hon prioriterade att köpa en byrå till min bror för att hans är "sliten", men min är helt söndrig och jag har kläder överallt.

Ensamvargen:

Dold text

vi får väl se

Jr. HBT:

detektiv byrån e bra dem har mysiga toner om värmland 🙂 tänker alltid på klassresan när vi ba dansa loss de va galetblev aldrig samma stämning i klassen o nu har alla gått sin egen väg hoppas vi träffar igen... hoppas bara inte jag blir ensam kvar...

eru svart elr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

detektivbyrån*

dektektiv biron


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

dektektiv biron

dätiktiv byron


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

mamma ändrade sig nu, jag får vilken jag vill när hon får lön. hon prioriterade att köpa en byrå till min bror för att hans är "sliten", men min är helt söndrig och jag har kläder överallt.

ta då blåa hemnäs med åtta lådor för två lax tycker jag. sjukt användbar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

dätiktiv byron

dektevyron


   
SvaraCitera