Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig att hitta Sony Ericsson S00i!?


Ämnesstartare

Hej!
Jag vill gärna ha en ny, men annorlunda mobil i år, så efter att jag har letat i ca 1 timme, så hittade jag den perfekta. Nämligen Sony Ericsson S00i. Och ni som tänkte googla denna finfina sak, så kan jag säga att den inte ens finns på bildsökningen.
Mitt problem just nu är, att jag inte kan japanska.
För vissa knappar på denna mobil är det en text på, fast på japanska.
Vill gärna veta hur mycket den kostar och hur man beställer den. I engelsk form alltså..
Här är iaf en länk till själva mobilen.
http://www.sonyericsson.co.jp/product/au/s001/
Please, help. [sad][love][love]


   
Citera

Den kommer väl antagligen hit någon gång.


   
SvaraCitera

Vad var det som var perfekt med den förresten?


   
SvaraCitera

efter lite efterforskningar har jag kommit fram till att den än så länge är exklusiv för den japanska marknaden.

den var inte svår att hitta bilder på...

Image


   
SvaraCitera

va ful den var


   
SvaraCitera

och för det andra så kommer den inte funka i sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

och för det andra så kommer den inte funka i sverige.

Det var just därför jag ville ha den i en lite mer "engelsk" form liksom, så att man kunde förstå vad det står liksom ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Vad var det som var perfekt med den förresten?

Har sett den där sidan för ca 1 år sen, men vet ej hur ny denna mobil är, men den är iaf sjuuuuukt snygg! 😮


   
SvaraCitera

ful


   
SvaraCitera

Ibland känns det värt att tänka över hur viktigt det är att ha en snygg mobil.

Vem vet, du kanske ändrar dig.


   
SvaraCitera

blackarmy:

Det var just därför jag ville ha den i en lite mer "engelsk" form liksom, så att man kunde förstå vad det står liksom ;p

oftast så släpps dom mobilerna bara på den japanska marknaden och finns inte att få tag i någon annanstans.


   
SvaraCitera

ebay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

ebay

Nopp! Har tittat på Tradera, Blocket, Ebay, China marknader på nätet, men nej! Hittar den BARA där. 🙁


   
SvaraCitera

blackarmy:

Har tittat på Tradera, Blocket, Ebay, China marknader på nätet, men nej! Hittar den BARA där. 🙁

men är som sagt att dom mobilerna är anpassade endast till den japanska marknaden då dom bara fungerar där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

men är som sagt att dom mobilerna är anpassade endast till den japanska marknaden då dom bara fungerar där.

Så asså, man kan alltså inte "hacka" upp den eller vad det heter om man beställer den till Sverige? 😮 [sad]


   
SvaraCitera