Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig desperat !! kolla iaf


Ämnesstartare

Hallå Hallp. kille på 16 år. tsm med en på 14år.

har varit ihop med min tjej i 4 månader snart och det var underbart de första 2 månaderna. men sen skaffade hon typ en ny kompis som låt oss säge heter "hon2" Då började allt gå åt helvete.

det började typ på våran 3 månader´s dag på allvar när hon inte ville träffa mej, Hon sa att jag ska vara med elin och hinner inte träffa dig idag.

så okej, eftersom hon ville fira de i helgen ist. men dåligt att hon i inte kunde komma ut 2 sec och ge mig en kyss så drog ajg sen. dpligt asså.

sen under den helgen så ljög hon för mig om att hon hade fått utegångdsförbud och kunde inte vara med någon. jag blev förkrossad och fattade inget. hade gått nästan en vecka sen det var vår 3 månaders dag och inte fått en puss än ?

jag drog då på en fest och råkade få reda på när jag var dyng rak att hon hade ljugit om det och var med "Hon2" ist.
så jag ringer henne och frågar vaf an är hennes problem ? kunde väl bara säga de liksom ? jag hade ju blivit sur för att hon inte vill fira 3 månader med mig ? eftersom det varit underbara dagar 1 månad´s dagen och 2.

fatta hur jag reagerade nu då ? skit full och hon ljög för mig ?
jag ringer ju som sagt och hennes morsa svara och jag tror det är min tjej och skäller */ skriker som satan. Sen komemr min tjej i telen och jag upprepar allt igen. ?

hon lovade att komma till mig ute på landet då en helg. blev inte pga henne. likadant näste. och lika den 3 helgen då hon verkligen ljög ?

nu vill hon typ att jag inte ska vara på henne och messa så mycket eller komma hem till henne ? och så fort jag gör något för henne. t.ex gick 2 fucking mil för att få en puss och sen gå hem igen så blev hon as sur ?

jag känner mig så dålig när du gör saker för mig eftersom ajg inte gör de tillbaka ?

Vet inte vad jag ska ta mig till ? detta är bara en liten del av allt som hänt och såfort jag tar upp det så blir hon sur och nästan dumpar mig. (försökt 3 ggr nu)

tycker ni jag ska göra slut ? jag är en jätte fin kille och mitt ex ångrar att hon dumpat mig och tycker jag förtjänar MYCKET bättre än de förhållandet jag har ?

Hon säger liksom att hon älskar mig men bevisar det bara inte ?
Och jag ger upp allt för henne medans hon gör med föt "hon2" än vad hon gör för mig ?

känner mig typ bara utnyttad pga sex. ?

men som sagt vad tycker ni jag ska göra ? svarar fort för på våran 4 månaders dag ger jag henne en sista chans sen jävlar kan hon dra åt helvete [mad]


   
Citera

låter som hon är en äcklig slyna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar INGENTING. Skriv ordentligt så man förstår, tack.

Men jag antar att jag kan svara: Dude, hon är 14...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jokkeD:

Hjälp mig desperat !!

Här är ditt första problem. Lär dig summera bättre, det där är för mycket för att orka läsa när det inte är särskilt intressant :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, Kort sumrering.

1 "hon2" betyder mer än mig.
2. Ljuger för mig så hon kan vara med "hon2"
3. blir sur om jag gör något fint för henne.
4. vill inte att jag ska vara med henne så mycket.
5. träffas aldrig på helgen. hon har mycket annat att göra
6. nästan dumpat mig 3ggr för jag försöker prata med henne.
7. hon snackar inte med mig om sina problem. vill inte lägga de på mina axlar ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Här är ditt första problem. Lär dig summera bättre, det där är för mycket för att orka läsa när det inte är särskilt intressant :/

salem1:

Lär dig summera bättre

Okej, Kort sumrering.

1 "hon2" betyder mer än mig.
2. Ljuger för mig så hon kan vara med "hon2"
3. blir sur om jag gör något fint för henne.
4. vill inte att jag ska vara med henne så mycket.
5. träffas aldrig på helgen. hon har mycket annat att göra
6. nästan dumpat mig 3ggr för jag försöker prata med henne.
7. hon snackar inte med mig om sina problem. vill inte lägga de på mina axlar ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlös:

låter som hon är en äcklig slyna

ha. aa kan man lugnt säga 🙁
men borde jag dumpa henne eller ska jag ge de länge tid ?
Fucking 2 månader nu juh ^^ ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jokkeD:

ha. aa kan man lugnt säga 🙁
men borde jag dumpa henne eller ska jag ge de länge tid ?
Fucking 2 månader nu juh ^^ ?

Sterd:

Dude, hon är 14

räcker det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst... Att binda upp sig i ett seriöst förhållande när man är 16, det håller inte... Kanske för vissa, men sorry, är det strul efter redan 2 mån så lär det gå åt helvete.. Det finns fler tjejer o de lär du märka [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jokkeD:

men borde jag dumpa henne eller ska jag ge de länge tid ?

Det är ju helt upp till dig vad du själv känner över det här. Men i mina ögon verkar hon inte intresserad för att hon hela tiden "undviker" dig och snackar så mycket skit och försöker dra sig ur.

Visst, ge det en chans men jag tror inte att det kan bli bättre. Hon har ju inte direkt bevisat att hon kan bete sig som folk och kan snacka om saken utan att tjura och bli sur. Sen kan du ju heller inte tvinga henne liksom! Det verkar som att hon redan har gjort ett val och det är faktiskt upp till dig nu om du ska ta hennes skit eller helt enkelt bara lämna henne. Du har fortfarande dom valmöjligheterna.

Bli bara inte alltför beroende och sårad pga av henne. Det finns många andra tjejer som kan ha både en pojkvän och vänner utan att det ska bli något problem. För din tjej verkar inte kunna hantera det på ett shysst sätt.

Du är ung kille, tycker du ska ha roligt istället för att få en masssa bekymmer med tjejer just nu. Försök komma över henne istället och häng med dina polare. Den här tjejen verkar har något problem, så strunta i henne. Hon förtjänar inte din uppmärksamhet!

Förstår att det är jättejobbigt. Men vad har du för val egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jokkeD:

borde jag dumpa henne

Ja.


   
SvaraCitera

jokkeD:

Okej, Kort sumrering.

men gud, bara... dumpa. du mår inte bra av den här relationen, hon har sagt att hon inte vill träffa dig?!

Sätt en stor jävla punkt för det här nu.


   
SvaraCitera

hon leker med dej [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ouch dude...
dumpa henne, låt hon inse va hon gick miste om, ge henne en sista chans och går de inte... så e de good bye forever


   
SvaraCitera

WhiteTrash


   
SvaraCitera