Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP MIG, djungeltema


Ämnesstartare

[mad]
Okej ska få studentfest i morgon med djungeltema. Har tänkt och tänkt och tänkt men kan verkligen inte komma på vad jag ska klä ut mig till :<
SÅ kom med förslag!!!!!! Jag vill kunna göra något av saker som man ahr hemma, pallar inte springa och köpa grejer liksom.


   
Citera

Kom naken och säg att du är en liten djungelmänniska? That's what I would have done!


   
SvaraCitera

Men, gorilla.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Men, gorilla.

A.k.a gå naken och strunta i att raka fram tills dess?


   
SvaraCitera
blum
 blum

djungeldjuret hugo


   
SvaraCitera

hitta ett brunt lakan, ha på dig det? [shake] Tarzan har alltid på sig något sånt


   
SvaraCitera

Att sminka sig till en katt är hur enkelt som helst och går att göra med en kajalpenna, så satsa på något kattdjur och sen toffsar du upp håret så det blir stort. Lejon är ju en hit, köp en burk orange hårsprejfärg.


   
SvaraCitera

Ignorant:

A.k.a gå naken och strunta i att raka fram tills dess?

Visst, sålänge det är ruffsigt liksom [cute]


   
SvaraCitera

Miceparade:

Visst, sålänge det är ruffsigt liksom [cute]

I will do that!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorant:

Kom naken och säg att du är en liten djungelmänniska? That's what I would have done!

skulle gjort det och det inte hade varit en sjuksköterskafest (alla kommer ju bli helt till sig över min humana anatomi [no-no][no-no])

Miceparade:

Men, gorilla.

sist jag kollade har jag ingen stor svart lurvig bodysuit :/

framtidstron är död:

Att sminka sig till en katt är hur enkelt som helst och går att göra med en kajalpenna, så satsa på något kattdjur och sen toffsar du upp håret så det blir stort. Lejon är ju en hit, köp en burk orange hårsprejfärg.

Får nog köra på något sådant. har ju en rejäl man att tupera upp. Dock saknar jag beiga kläder...


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

Får nog köra på något sådant. har ju en rejäl man att tupera upp. Dock saknar jag beiga kläder...

aah. Någon gång när jag skulle vara katt fixa jag också ihop ett par öron genom att sy ett tyg som tjocka trekanter och trädde på ett diadem, det funka asbra och man såg inte hur dåligt sydda dom var när håret var tuperat och i vägen. En svans var ju också enkelt att sy, bara göra en lång och smal tub och stoppa in vad fan som helst i för att den ska ha lite spänst, jag stoppa in överblivna tygbitar.
Det behöver du inte vara så sykunnig för att göra (om du nu inte är det), och det funkar att göra för hand också utan att vara alltför tidskrävande

Så blir du lite mer fixad än att bara ha sminket utan att behöva slänga pengar i sjön. Något gammatl bieget plagg/lakan/liknande borde du kunna finna hemma som du kan göra det av.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

sist jag kollade har jag ingen stor svart lurvig bodysuit :/

Ingen gimpsuit du kan rulla i hundhår med då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorant:

Ingen gimpsuit du kan rulla i hundhår med då?

nej jag är rädd att så är fallet. har inte tillgång till hundhår heller för den delen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Så blir du lite mer fixad än att bara ha sminket utan att behöva slänga pengar i sjön. Något gammatl bieget plagg/lakan/liknande borde du kunna finna hemma som du kan göra det av.

Tack för tipsen 🙂
Vet inte om jag orkar sy, men ska försöka måla mig som ett lejon, tupera håret som satan, också har jag lite beige/svarta strumpbyxor och beige mockakängor..upptill får jag hitta något beige. (man har ju inga beiga kläder hemma :O)

öron kanske man kan fixa med typ papper och ett diadem haha?


   
SvaraCitera

Du måste vara en fruktansvärt tråkig människa om du inte kan komma på något själv med ett sånt simpelt tema.

Förslag:
Klä ut dig till "inföding". Rulla in pinnar i håret och ha trasor som skynke. Smutsa ner dig lite och köp en kokosnöt innan festen som du hela tiden går runt med.

Dold text: Ursäkta mig. Jag har mens.


   
SvaraCitera