Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP MIG FORT KILLPROBLEM!!!


Ämnesstartare

Hjälp! 
Jag har killproblem och jag vet inte vad jag ska göra, jag har inga vänner jag kan vända mig till för alla är jätte bra vän med honom. Men jag har gillat honom jätte länge ett tag var jag verkligen förälskad i honom. Varje gång han har fått en ny tjej har jag blivit as ledsen och advundsjuk. Men nu när jag var hemma hos honom med några kompisar låg vi och såg på film och han höll om mig jätte mysigt och allt kändes perfekt å sen så kysstes vi... 5 gånger och jag blev helt crazy!! Men nästa dag så kändes allt fel och jag börjar känna mig jätte dålig för en kompis hade tagit min mobil och skrivit till honom att jag gillade han och att jag hade haft jätte kul "den kvällen". Och nu tror han att vi är tillsammans!!! Men jag får typ panik när jag tänker på att jag kommer vara med honom. Och jag gillar honom jätte mycket men jag vet inte vad jag ska göra + vi är typ varandras motsatser han röker och hänger på stan med sina kompisar och åker bräda medans jag itne har provat några droger och helst är hemma men vi passar ändå på något sätt!! 
Okej förlåt att jag har fått er att lägga ner tid på att läsa min text men jag är beroende av hjälp!!


   
Citera

men gillar du honom så strunt i de andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:
men gillar du honom så strunt i de andra

Men ja är inte helt säker på det och ibland blir han bara för mycket han skriver till mig som att vi är tillsammans men inte är det..


   
SvaraCitera

ebbzaan:

Men ja är inte helt säker på det och ibland blir han bara för mycket han skriver som att vi är tillsammans men inte är det..

oki säg de då. gör bara saker du vill så kmr allt gå finfint =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

oki säg de då. gör bara saker du vill så kmr allt gå finfint =)

okej tack:) ska försöka:)


   
SvaraCitera
lecg
 lecg

Varför skulle han tro att ni är tillsammans bara för att ni kysstes? Verkar lite konstigt av honom om han skulle tänka att ni var det. Spelar ingen roll om ni är motsatser, trivs ni båda i varandras sällskap så är det ju så. Blir du avundsjuk när han träffar andra tjejer tyder väl det på att du gillar han på ett sätt mer än vän. Bästa är väl att snacka med honom, förklara vad du känner och fråga vad han vill/inte vill ta det hela. Enkelt för mig bakom skärmen att skriva men kanske svårare för dig att göra. Det kan bli bra och det kan bli fel. Så är det med allt. Tror att du kommer ångra mer att du aldrig berättade för honom vad du tyckte om allt. Är han inte intresserad, så visst, då får du ta den smällen nu. Gör du inget åt saken, får du smällen senare, när avundsjukan på att han är med någon annan stiger sig upp i huvudet. Då du ångrar att du aldrig gav det en chans. Är han intresserad, jaha va trevligt, grattis till er. Så kör på! Snacka med honom, det är eran ensak, inte dina vänners. Även om de kanske kan råda dig. Han verkar förvirra dig, säg det till han. Fråga vad han verkligen känner, att du tolkat det han sagt/skrivit och gjort på olika sätt. Lycka till!


   
SvaraCitera
Vision

träffa honom ensam och se hur du känner sen!! Det behöver ju inte betyda att ni blir tillsammans. Verkar lite konstigt av honom att anta att det.. Antagligen får du bara lite panik nu när det typ blir allvar. Röka och skatea kan han väl göra utan dig om du inte vill vara en del av det.


   
SvaraCitera

Du vill ha snabb hjälp och skriver klockan 01.33 när folk (brukar) sover?


   
SvaraCitera

Snälla någon, styckeindelning. Detta är som våldtäkt för ögonen. 


   
SvaraCitera

sicilianmind: Snälla någon, styckeindelning. Detta är som våldtäkt för ögonen.

Word up! Tappade mina läsbrillor i helgen så glaset pluppa ur, nu är det fan svårt att tyda alltså!


   
SvaraCitera