Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig. har ont i sidan/ryggen!


Ämnesstartare

Hej

Har sedan i fredags haft smärta till och från på höger sida och rygg. Alltå ungefär i navelhöjd, fast på sidan och på höger sida av ryggen.

Det kom plötsligt, låg i soffan och tittade på tv, och så kom det. Det försvinner med värktablett.

Smärtan känns ungefär som kramp eller mensvärk, kan hålla sig borta typ flera timmar för att plötsligt komma tillbaka...vad kan det vara???

snälla, ni kan väl försöka hjälpa mig. är så läkarrädd och går bara dit i typ nödfall...


   
Citera
Ämnesetiketter

LumLum:

Smärtan känns ungefär som kramp eller mensvärk

så kändes d när jag hade en cysta i magen i början,sen när d blev värre så kändes d som knivar,du borde kolla. om d asså är i magen,inte i själva ryggen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget som inte ett rejält knull kan rätta till


   
SvaraCitera

mastodontfilmsMats:

inget som inte ett rejält knull kan rätta till


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, det känns som det sitter i ryggen, men väääldigt långt åt höger sida, så att det går över till sidan av magen.


   
SvaraCitera

Hobzii:

mastodontfilmsMats: inget som inte ett rejält knull kan rätta till


   
SvaraCitera

LumLum:

Alltså, det känns som det sitter i ryggen, men väääldigt långt åt höger sida, så att det går över till sidan av magen.

eh,du förklarar cp,men bäst att gå till doktorn, jag behövde läkarvård.


   
SvaraCitera

kanske kan vara blindtarmen eller en cysta. [tard]


   
SvaraCitera

se upp för ett rejält knull, blir bara värre då[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blindtarmen sitter inte i ryggen!!!

Det var ingen svår förklaring. Det gör ont på höger sida av ryggen, så långt ut att det nästan strålar ut till sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snälla...


   
SvaraCitera

Jag fick plötlsig smärta i vänstra sidan förra veckan. Kunde inte riktigt avgöra vart det gjorde ont, försökte klämma mig fram till vart det var. Tänkte att det kanske är njuren som är arg eller nåt.
Och nu igår kväll märkte jag att ett revben är helt fucked up på den sidan. Och att det även är revbenet som är ömt.
Inte för att jag har en aning om vad som kan ha hänt, den enda ansträngningen jag har gjort med min kropp de senaste månaderna är väl sex. [confused]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera