Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig hitta dessa saker


Ämnesstartare

Hej! det är så att jag letat efter massa saker i år och vill gärna veta om det är någon som kan hjälpa mig hitta detta : En låt som fanns på playahead när det fanns som var dyster men samtidigt väldigt fin och tjejen som sjöng , sjöng något med trough the window och he smile eller ismail, dvs namnet. 

den andra saken jag letar efter är efterrätten som är med i filmen the little rascals där darla och alfaalfa sitter i klubbhuset och har picknick. Efterätten är en rund sak som är vit och mjukt? såg ut som stelnat socker eller något först eftersom det såg väldigt knaprigt ut men nu vet jag inte, kan de vara marshmallows? 

den tredje saken jag letar efter är en bakgrundslåt till en annan låt som heter fenomen ft jiiimpa - du är min värld, men tyvärr hittar jag inte låten men bakgrundlåten jag vill hitta är det en tjej som sjunger iaf och denna låt har även andra haft som bakgrundlåt i sina låtar. alltså denna bakgrundslåten som fenomen ft jiiimpa har finns i fler versioner som andra också har använt. 

är det någon som vet någonting skriv gärna tillbaka 🙂 


   
Citera
Ämnesstartare

Kan efterrätten vara crème brûlée?


   
SvaraCitera

Josbec: he smile

Kan ju vara fel.


   
SvaraCitera

Josbec: Filmfråga

Snöbollar


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är inte eminem. Denna låt jag söker låter lite som enya ungefär. Samtidigt låter den låten lite utländsk på något sätt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej tyvärr var det inte den heller, alltså de är svårt eftersom de va bara koder till låtarna eftersom man hade de på playahead. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen det eller snow balls som någon skrev. 


   
SvaraCitera