Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig hitta inlägget!


Ämnesstartare

Det var Anura, han var hård i magen, och hans mamma sa då att han skulle olja in sitt rövhål med glidmedel eller matolja. Det var väldigt roligt, men jag kan inte hitta det, kan någon hjälpa?

Bjuder på cigg på träffen som tack.


   
Citera

[chocked]


   
SvaraCitera

eh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var roligt, det var väldigt äckligt och känndes som en weird grej att fråga sin mamma om! Att hans mamma sa det var så otroligt bra!


   
SvaraCitera

Det är väl bara att gå in på Anuras profil och kolla på hans inlägg? eller?

Fast det hela kanske är ett skämt som jag inte förstått [shake] Känner mig lika vilsen som Paseo just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Det är väl bara att gå in på Anuras profil och kolla på hans inlägg? eller?

letar nu men hittar inte 🙁

KnightInShiny:

Fast det hela kanske är ett skämt som jag inte förstått

Nej alltså han skrev det, det var underbart!

Hittade detta istället: "Det var dock en gång då jag inte gick på toan. Jag var väldigt nödig, men gick istället ut för att spela fotboll och på något vis efter jag hade spelat lite boll, så försvann den nödiga "känslan". Ja, det kändes som om avföringen stannade kvar i tarmen då.

Ända sen den dagen har jag mått piss rent ut sagt, jag har haft problem med huden (förmodligen pga av detta), jag har haft problem med musklerna, lederna osv. Jag har även blivit mycket mer trött än någonsin, svampinfektion i kroppen.

Jag har sämre koncentrationsförmåga, plattfotad blev jag, förlorat mycket av hungerkänslan och mättnadskänslan. Detta kan dock vara pga andra orsaker, men dessa sympton börja precis efter den där incidenten."


   
SvaraCitera
Paseo

KnightInShiny:

Känner mig lika vilsen som Paseo just nu.

What [sad]


   
SvaraCitera

Paseo:

What

[bigsmile]
Det kom obefogat.


   
SvaraCitera

Paseo:

What

hihi skojjade bara. Tänkte på ditt inlägg där du sa att du var trög [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

What

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Paseo

KnightInShiny:

hihi skojjade bara. Tänkte på ditt inlägg där du sa att du var trög

Hahaha mjo jag är rätt trög i och för sig


   
SvaraCitera

Paseo:

Hahaha mjo jag är rätt trög i och för sig

Nej det tycker jag inte alls att du är, det är i alla fall den uppfattningen som jag fått av dig. [smile]


   
SvaraCitera
Paseo

KnightInShiny:

Nej det tycker jag inte alls att du är, det är i alla fall den uppfattningen som jag fått av dig.

Awww haha okej. Fast jag är rätt trög men smart också [bigsmile]


   
SvaraCitera

Paseo:

men smart också

[y][bigcheers]


   
SvaraCitera