Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig hitta låten!


Ämnesstartare

är en låt jag hört flera gånger i sommar men har ingen aning om vad den heter, har försökt söka på google men hittar inte. det enda jag vet att dom sjunger är typ "you're so hot and i'm not" någon som har nån aning om vilken det är? 🙂


   
Citera
zIGGE

har ingen direkt lust att hjälpa dig när du inte ens bryr dig om att tala om hur låten går eller vad för typ av låt det är.


   
SvaraCitera

Googlade: you're so hot and i'm not lyrics. Fick fram Jason Mraz - I'm Yours och inga andra. Kan du inget annat stycke från låt texten? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

har ingen direkt lust att hjälpa dig när du inte ens bryr dig om att tala om hur låten går eller vad för typ av låt det är.

hm, de lugnt, du behöver inte svara, läs ordentligt vad jag skrivet istället för å säga att inte att jag inte "bryr mig" å säga hur låten går. jag skrev att det var de enda jag hade hört från låten. men nåja, det är typ en blandning av pop/lugn party. tror du att du hittar låten nu då? tvivlar jag på.. undrade bara om någon hade hört den å visste vilken. googlat har jag redan gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Googlade: you're so hot and i'm not lyrics. Fick fram Jason Mraz - I'm Yours och inga andra. Kan du inget annat stycke från låt texten?

jo de kom bara upp den låten för mig med, men tack ändå 🙂


   
SvaraCitera

_fiiiiia:

jo de kom bara upp den låten för mig med, men tack ändå 🙂

- Hugs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men alltså, vilken genre är det? Hiphop, rock, pop, soul..? Är det en grupp eller bara en artist? Man eller kvinna? Både och?


   
SvaraCitera
zIGGE

_fiiiiia:

, läs ordentligt vad jag skrivet istället

Du skriver ren smörja, antagligen tänker du lika illa som du inte kan koppla ihop dina egna ord. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dimes:

Men alltså, vilken genre är det? Hiphop, rock, pop, soul..? Är det en grupp eller bara en artist? Man eller kvinna? Både och?

ja alltså, typ mer åt pop hållet 🙂 kille som sjunger, (mörkhyad)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_fiiiiia:

ja alltså, typ mer åt pop hållet 🙂 kille som sjunger, (mörkhyad)

Nä, jag har ingen aning om vem du menar, tyvärr.


   
SvaraCitera

Beskrivningen talar för sig själv. Det kan endast vara The Lonely Island - Jack Sparrow.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Porrsurfarn:

Beskrivningen talar för sig själv. Det kan endast vara The Lonely Island - Jack Sparrow.

thx, den var det! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag måste bara fråga. Mörkhyad? Var får du det ifrån? [confused]


   
SvaraCitera

Dimes:

Jag måste bara fråga. Mörkhyad? Var får du det ifrån? [confused]

Det spelar nog mindre roll, med tanke på att orden "you're so hot and i'm not" eller ens något i närheten nämns ingenstans i låten. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Porrsurfarn:

Det spelar nog mindre roll

Hur kunde du veta att det var den låten när hon beskrev den så fel? [rolleyes]


   
SvaraCitera