Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP MIG, jag dör av ångest!


Jag hörder något om att man måste operera, om man inte kan dra ner förhuden:/


   
SvaraCitera

gör inte ont när den e i fitta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

gör inte ont när den e i fitta

Är du seriös?[y]


   
SvaraCitera

MrBean:

Är du seriös?[y]

japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

japp

vf kan man bara inte dra på kondomen utan att dra tillbaka förhuden?? I mean p piller till tjejen o kondom!?


   
SvaraCitera

MrBean:

Man ska ju dra tillbaka förhuden innan man tar på kondomen vid samlag, eller hur?

Ja.

MrBean:

Jag har testat o dra tillbaka förhuden o dratt på en kondom och onanerat men det gör ju så jävla ont!!! Vad är felet???
[surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised]

Trång förhud?

Läs mer här!


   
SvaraCitera

MrBean:

manliga stolthet

HaHA!

OnT: Trång förhud? Gå till herr Urolog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrBean:

Men usch ändå att behöva visa upp sin "manliga stolthet" sådär inför en läkare

Been there, done that. Tro mig, de glor på snoppar dagarna i ända. De tycker inte det är roligt, de kommer liksom mummla lite och dra i den med plasthandskar på dig. Om ens det! Jag tyckte det verkade skitobehagligt men när jag var där var det definitivt långt ner på obehagsskalan (tandläkare är så otroligt mycket värre!).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Been there, done that.

Usch, fick du operera? Jag vill verkligen inte operera! får väll köpa salva eller ngt.. Kul att fråga på apoteket.. "ursäkta har ni ngn salva man smörjer runt ollonet?? " [n] kmr börja garva själv...

Kanske inte gör ont när man ändå gör det och man kanske inte MÅSTE dra tillbaka förhuden? Kanske ska gå till ungdomsmottagningen? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrBean:

får väll köpa salva eller ngt.. Kul att fråga på apoteket.. "ursäkta har ni ngn salva man smörjer runt ollonet?? " kmr börja garva själv...

Den som används för att vidga får man på recept. Så du behöver inte säga ett jota :3. Du lämnar fram leget, de plockar fram salvan, frågar om doktorn berättat hur du skall använda den, du betalar, går därifrån. Frågar någon vad du skall med den till kan du säga att du har eksem bara ;).

Men, du skall veta, att det är sällan folk som tycker det är ett komiskt problem eller så. De flesta säger typ "Oj, vad jobbit" eller "Jag hade en kompis som gjorde samma sak!".

Ja, gå till UM, de är vana vid sådana saker :3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Ja, gå till UM, de är vana vid sådana saker :3.

Du e grym! [y]


   
SvaraCitera

MrBean:

vf kan man bara inte dra på kondomen utan att dra tillbaka förhuden?? I mean p piller till tjejen o kondom!?

blir inte lika skönt att knulla då
skönast är att strunta i kondomen
det kan du göra om tjejen tar p piller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

det kan du göra om tjejen tar p piller

Men tänk på alla sjukdomar som finns då [n] och ska man verkligen få utlösning när man är inne i henne då? eller ska man ta ut den det sista?


   
SvaraCitera

Prova att onanera med kondom utan att dra bak förhuden innan då?


   
SvaraCitera

MrBean:

Men tänk på alla sjukdomar som finns då [n] och ska man verkligen få utlösning när man är inne i henne då? eller ska man ta ut den det sista?

hon har väl inga sjukdomar?
nej man kan spruta i fittan skönt


   
SvaraCitera