Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig..! Kommer kanske bli slagen på måndag!


Ämnesstartare

Hej Ungdomar.. Igen.

Det har uppstått ett problem för mig idag, som kan leda till att jag blir misshandlad i skolan på måndag. Saken är den att min kompis flickvän ville röka på med mig, och jag sa blankt nej, eftersom det är hans brud!

Efter att jag sagt nej till henne så får jag ett samtal av en annan polare (som är killens kompis också) och han sa att jag inte ska ge henne någonting. Såklart, så sa jag att jag inte skulle och att jag inte hade tänkt det heller..

Allt verkade bra och så, tills idag när han killen skriver på Facebook att jag ska "tagga" och att jag gjort så att dom bråkar. Den här killen är betydligt större än mig och jag vet hur han funkar, han och hans polare kommer gå på mig i skolan på måndag.

What the hell am I going to do? Help me! [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

Är det så det går till i Jakan nuförtiden lr?
Vad är det för knäppisar?? Fattar inte. Säg åt alla på skarpen att du varken vill röka ellr slåss.


   
SvaraCitera

se till att ha ett rör/fälgkors eller något nära dig under dagen så går det väl


   
SvaraCitera

Aah att ge en brud en cigg är ju typ som att ligga med henne shit asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Aah att ge en brud en cigg är ju typ som att ligga med henne shit asså

Ciggaretter är väl fan ta mig inte samma sak som marijuana.. Eller hur?

isola:

Är det så det går till i Jakan nuförtiden lr?
Vad är det för knäppisar?? Fattar inte. Säg åt alla på skarpen att du varken vill röka ellr slåss.

Det är så det går till nuförtiden, ja. Har ju gjort det men får bara "skiter i" tillbaks.


   
SvaraCitera

jakan28:

Ciggaretter är väl fan ta mig inte samma sak som marijuana.. Eller hur?

Ah men att röka på med en brud är ju typ som att ligga med henne asså shit


   
SvaraCitera

jakan28:

. Har ju gjort det men får bara "skiter i" tillbaks.

Vilka jättekonstiga kompisar. Umgås med andra istället.
D


   
SvaraCitera

Vet inte om det finns så mycket du kan göra mer än att försöka prata med honom innan ni ses. Höra vad han är upprörd över och förklara din version av vad som hände. Hjälper inte det så vete fan, beror väl på hur långt du vill gå men det bästa vore väl att reda ut det här utan att göra det värre och sen hålla dig borta från såna som han i fortsättningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något annat ni kan tipsa om? Snälla..? [cry]


   
SvaraCitera

Ha andra polare som kan backa upp dig. Var beväpnad om du kan. Försök inte sparka ovanför midjan pga kommer faila. Vänta inte på att personen ska slå första slaget. Hoppa inte på någons huvud om den ligger ner.


   
SvaraCitera

du har väl inte ens gjort nåt?? konstiga kompisar


   
SvaraCitera

ta med ett tillhygge


   
SvaraCitera

Hota med att du ringar polisen, ifall dom skiter i gör du det och säger att de hotat dig, End of this shit.

Angående rökning och marijuana, i mina ögon är lika dåliga ciggaretter är nästan värre ifall man ska tänka på vad som är farligt då det är beroendeframkallande och dåligt för hälsan OCH LAGLIGT, marjuana i mina ögon är sameshit fast icke lagligt.


   
SvaraCitera

Kära nån.. Ibland önskar man bara att man hade ett psyke som Dexter. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakan28:

What the hell am I going to do? Help me! [sad]

Har du fått stryk än?


   
SvaraCitera