Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig lägga att göra ett träningspass


Ämnesstartare

iddqd:

och för det tredje är discogymmare bögiga.

Det är sant, de är bögigt. Men bögigt är uttjatat, för allt som inte är jättehårig, tjock, ful, skinhead eller vitmaktsmusik är bögigt. Och det jag just räknade upp är bögigt, det mesta av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellskitchen:

Jag vill träna hela kroppen ja, men jag är enbart ute efter synliga arm och magmuskler, det är väl en preferens vad man tycker är snyggt. Jag har gärna stark rygg och starka ben men jag vill inte ha stora pluffsiga vader osv.

Om du tränar hela kroppen och äter rätt får du ju automatiskt synliga muskler på hela kroppen. Önska dig lite träningsgrejer i julklapp (mer vikter till hantlarna, en träningsbänk/situpsbänk osv.), googla fram ett träningspass och börja styrketräna direkt. Ät ordentligt också. När sommaren börjar närma sig så kör mer konditionsträning och ät nyttigare.


   
SvaraCitera

Mycket chins, mycket dips, mycket fällknivar(en övning som heter så) och mycket basövningar. Pumpa upp den dära ryggen och axlarna också för helvete, finns inget fulare än en person som skitigt i de 2 områdena.
Tvinga dig till att äta frukost, extremt viktigt. Gå ut och gå en bit före frukosten också eftersom du förbränner direkt ifrån överskotts fettet på kroppen då.

Träna tills du gråter av smärta i musklerna, ät som ett monster och sov som ett litet barn.

(Mitt träningsmotto 😀 )

hellskitchen:

Okej det kanske det är, det är ju väldigt mycket om man jämför med hur man åt för 50 år sen men jag tror idag att många ungdomar äter skräpmat oftare än så 🙂

Det är ändå inte okay, ska kunna träna bra behöver du äta nyttigt jämt.
Ifall du ska gå på MCD så skippa strips iaf, kör på deras grönsaker.

En utav de bästa sakerna man kan äta är ju en go hemmagjord kebabrulle efter träningen.

Man kan få dem till att vara extremt nyttiga och sköljer ned det med ett stort glas iskallt mjölk med en frukt efter... Mmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellskitchen:

sen men jag tror idag att många ungdomar äter skräpmat oftare än så 🙂

Ja, många, men det betyder inte att du äter sällan för det. Eller snarare en väldigt liten andel av ungdomarna käkar mer skräpmat än du. 1-2 gånger i veckan måste jag faktist påstå är extremt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Onani 10x3 minuter [y]


   
SvaraCitera

hellskitchen:

Jag äter redan väldigt "nyttigt" tror jag, sitter inte och räknar näringsämnen men jag äter i stort sett aldrig godis och chips och väldigt sällan pizza/hamburgare (max 1-2 ggr i veckan). Jag har inte tid att äta typ sex måltider om dagen samt att jag är väldigt dålig på att äta frukost.

1-2 obligatoriska skräpmenyer varje vecka? du har inte tid med att äta "typ" sex måltider om dagen? det behöver inte vara stora måltider.. räcker med tre stora mål och 3 mellanmål om det vore så... och ät frukost....
Du äter inte speciellt nyttigt.. bara för att du undviker godis och chips betyder det inte att du är nyttig.. nyttigare kanske.. men inte nyttig.

Zittam:

kör på deras grönsaker.

fast deras grönsaker är friterade deluxe.. vore fan bättre om han tog sig i kragen och la om sin kostplan helt och hållet [tard]


   
SvaraCitera

Vem har sagt att du ska äta 6 måltider. bara idiotiskt . Käka bara mycket kött när du väl äter så kan du äta 3 måltider / dag.


   
SvaraCitera

Xyndare:

fast deras grönsaker är friterade deluxe.. vore fan bättre om han tog sig i kragen och la om sin kostplan helt och hållet

Bättre än deras pommes iaf. =/

Dessutom har de ju råa grönsaker har jag för mig.


   
SvaraCitera

Zittam:

Dessutom har de ju råa grönsaker har jag för mig.

vavava? mcdonalds.. råa grönsaker? mahahahahhahahah!!! [bigcheers]
.. är det sant? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok gör som min kompis (ojoj var har man hört den nånstans?[blush])

Masturbera hela dagarna och käka på donken eller din lokala pizzeria så får du resultat iaf[smile]


   
SvaraCitera

Xyndare:

vavava? mcdonalds.. råa grönsaker? mahahahahhahahah!!!
.. är det sant?

Inte säker, äter aldrig på donken.
(Inte ens på fyllan xD )

Men har hört det i en vänskapskrok där nånstans.


   
SvaraCitera

ah okej [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera