Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig med att få bort thc ur mitt system!!


Ämnesstartare

jag har prov den 23dje, beställde hem test de kom igår provade idag på morgonen första pisset och var positiv på thc 50 thc 200 och thc 300. har inte rökt sen 27 feb. är orolig att jag inte klarar test den 23dje, finns de nån tips o råd om vad jag börja äta, göra för att snabba på och att de ska vara borta tills den 23dje. 


   
Citera

   
SvaraCitera

Vad är det för prov? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dindoonuffin:
Vad är det för prov? 

urin prov


   
SvaraCitera

Jag googlade en gång och fick som svar att det försvinner ur kroppen på 7 dagar om du röker dagligen. Tidigare har jag hört en månad. Och att det sitter kvar i håret. Men det kan jag inte belägga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för svar ändå uppskattas! 


   
SvaraCitera
YungG

Ett knep kan vara att dricka kopiösa mängder kaffe då det är vätskedrivande samt att motionera mycket för att svettas ur det. Har även hört att THCn sätter sig på fettceller så motionen kan även hjälpa med detta.

Ha i åtanke att detta är bara saker jag hört och kan inte på något sätt bekräfta att det faktiskt fungerar, men oavsett skadar det aldrig med lite motion!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YungG:
Ett knep kan vara att dricka kopiösa mängder kaffe då det är vätskedrivande samt att motionera mycket för att svettas ur det. Har även hört att THCn sätter sig på fettceller så motionen kan även hjälpa med detta.

Ha i åtanke att detta är bara saker jag hört och kan inte på något sätt bekräfta att det faktiskt fungerar, men oavsett skadar det aldrig med lite motion!

tack för svar de uppskattas!


   
SvaraCitera
Haien

Drick skitmycket vatten från dagen innan provet och framåt så bör kisset vara så utspätt det går, viket sänker halten av allt.


   
SvaraCitera

Hade inte de hjärndöda och intelligensbefriade moderatorerna och administratörerna på UNGDOMAR.SE bannat STONER från detta forumet  Arg  Arg  Arg  Arg  Arg  Arg  så hade garanterat STONER kunnat ge svar på frågan. Men jag minns på den tiden vi rökte på ihop att han drack någon vätska som gjorde honom superren på 3 timmar. Dvs vi kunde röka på rejält på kvällen, nästa morgon drack han denna vätska och efter lunch kunde han lämna ett negativt urinprov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Drick skitmycket vatten från dagen innan provet och framåt så bör kisset vara så utspätt det går, viket sänker halten av allt.

ska tänka på det tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Super Macho:
Hade inte de hjärndöda och intelligensbefriade moderatorerna och administratörerna på UNGDOMAR.SE bannat STONER från detta forumet  Arg  Arg  Arg  Arg  Arg  Arg  så hade garanterat STONER kunnat ge svar på frågan. Men jag minns på den tiden vi rökte på ihop att han drack någon vätska som gjorde honom superren på 3 timmar. Dvs vi kunde röka på rejält på kvällen, nästa morgon drack han denna vätska och efter lunch kunde han lämna ett negativt urinprov.

Magnum Detox 1 Hour Cleanser kan det var den du syftar på?


   
SvaraCitera