Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig med hårfärg


Ämnesstartare

Okej, nu har jag banne mig läst på eftersom jag vill ha en hårfärg som faktiskt passar mig. Ni som kan det där med varma och kalla färger, det är er hjälp jag ber om.

För jag har guld-cendré hårfärg, gröna ögon och fräknar. Vilket oftast brukar räknas som varma toner och alltså passar bäst i rött hår.
Saken är bara den att jag är knallröd i ansiktet 24/7 samt har blåa vener.

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH.
Vill ha lila hår, men är rädd att det ska förvärra mitt röda.

Gulblond ser cp ut, likaså svart (hej jag är en gråtande emo) samt min originalhårfärg passar mig inte ö.h.t och röd får som sagt mitt ansikte att bli ännu mer rödare.

Vill bar snagga, får damp. Men vägrar snagga ändå för jag har givit mig fan på att jag ska spara ut till långt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

   
SvaraCitera

Har du provat orange? [blush] Eller grönt? Misstänker dock att grönt gör att ditt ansikte ser ännu rödare ut pga kontrast till rött. Lila borde mig veterligen inte förvärra hur man uppfattar din ansiktsfärg mycket jämfört med något åt det gula hållet.


   
SvaraCitera

Askblond, kanske.


   
SvaraCitera

det finns ju varmare lila toner som kanske inte skulle göra din hy rosa osv[cute]


   
SvaraCitera

om du hade din orginalhårfärg för några år sedan, typ 2008 el 2009 tkr jag du passar bra i den![cute]


   
SvaraCitera