Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig med mitt förhållande !!


Ämnesstartare

Ena halvan av min kärleksrelation (min girlfriend) tycker Grimes är jättetråkig och vägrar se henne på Way Out West medan den andra halvan (jag) tycker det är rätt kool och mysdansant musik.

Vem har rätt??? Ledsen


   
Citera
24/7
 24/7

Du har rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har rätt! Har inte lyssnat så mycket på henne men kommer lätt se henne på WoW, så kan hålla dig sällskap om din girlfriend vägrar Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röstade blankt pga spelar ingen roll. Vill man se Grimes ska man göra det och vill man inte se Grimes ska man inte göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti: Har inte lyssnat så mycket på henne men kommer lätt se henne på WoW, så kan hålla dig sällskap om din girlfriend vägrar Rodnar

Åh, ja tack Hjärta

24/7:

Du har rätt.

Tack Hjärta

iddqd:

Röstade blankt pga spelar ingen roll. Vill man se Grimes ska man göra det och vill man inte se Grimes ska man inte göra det.

Mm, håller med.

Problemet är att våra respektive inställningar till Grimes musik är den största ideologiska splittringen i vårt förhållande just nu. Rodnar


   
SvaraCitera
Cipod

gillar dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cipod: gillar dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är neutral!!!


   
SvaraCitera

Först och främst så vill jag säga att hon inte har något med saken att göra, för om man älskar en person så älskar man den för vem den är, och för det andra så kan du inte tvinga henne till att lyssna på musik som hon ogillar, jag menar, det är ju inte rätt att göra så. 


   
SvaraCitera