Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig med mitt hår


Capture:

Ja, men har jag tålamodet? [cry] Känns dessutom som att jag kanske inte borde starta på nytt eftersom jag kanske kommer att behöva ta ut dem sen när jag ska börja söka jobb och så.

Ensamvargen:

Vänta med att kamma och klippa tills dess då?

Det jag menar är, det ser inte så farligt illa ut som det är nu så du kommer nog överleva tills den dagen kommer. [love]


   
SvaraCitera

Capture:

Försök klippa dreadsen (Du röstade på detta alternativ)

och kamma ut om det blir dåligt.


   
SvaraCitera

klipp av dom och häng upp på väggen lr nåt


   
SvaraCitera

Capture:

Annat, nämligen: (Du röstade på detta alternativ)

snaggggggggg


   
SvaraCitera

Capture:

Behåll dreadsen (Du röstade på detta alternativ)

dom är så fina!


   
SvaraCitera

Capture:

Behåll dreadsen (Du röstade på detta alternativ)

Du passade oerhört bra i dreads Så jag tycker personligen att du skall behålla dem. Dem klär dig verkligen!


   
SvaraCitera

Capture:

Kamma ut och klipp kort (Du röstade på detta alternativ)

Håret kommer ju växa ut i vilket fall, lika bra att klippa kort så vet du om du passar i det sen [y]

Ditt hår är fint nu också, men jag kan tänka mig att dreads kan bli jobbiga i längden om man har långa.


   
SvaraCitera

Capture:

Kamma ut och klipp kort (Du röstade på detta alternativ)

[y][y][y]


   
SvaraCitera

Capture:

Jag vet, de växer som ogräs!

Om du klipper håret kort och det blir fult, så lär det ju växa ut relativt snabbt igen! Det är ju en liten tröst [blush]


   
SvaraCitera

kan inte se att det skulle bli så svårt att klippa dem kortare på snyggt sätt. Köp en förtunningssax!
topparna kommer ju säkert "gå upp" lite men det borde ju ganska snabbt krulla ihop sig igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Om du klipper håret kort och det blir fult, så lär det ju växa ut relativt snabbt igen! Det är ju en liten tröst

Men det tycks inte gälla mitt vanliga hår!

Har en idé: Kamma ut, klippa mellanlångt och permanenta. Om det blir fult: klippa kort. (Okej, Åttas idé)

framtidstron lever:

kan inte se att det skulle bli så svårt att klippa dem kortare på snyggt sätt. Köp en förtunningssax!
topparna kommer ju säkert "gå upp" lite men det borde ju ganska snabbt krulla ihop sig igen?

Tror det är svårt! Mina toppar är dessutom i en annan färg än resten av håret och är lite vågiga. Men kanske lyckas om jag... karvar lite. Om jag inte klipper rakt av.


   
SvaraCitera

Capture:

Men kanske lyckas om jag... karvar lite. Om jag inte klipper rakt av.

Om du kammar ur topparna innan du klipper och använd såndär effileringssax och tunnar ut (kostar typ 30 kr) så tror jag det kommer gå bra!


   
SvaraCitera

Capture:

Kamma ut och klipp kort (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Capture:

Kamma ut och klipp kort (Du röstade på detta alternativ)

Tror du skulle passa jättebra i kort hår. [party]


   
SvaraCitera

Capture:

Kamma ut och klipp kort (Du röstade på detta alternativ)

Jag tror att du skulle vara galet söt i kort hår.


   
SvaraCitera