Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig. ner på 6 veckor?


Ämnesstartare

Har tidigigare haft ätstörning. är väl inte helt ur den än.
men mår mycket bättre. men nu har jag hamnat i en liten svacka igen. vill ner. men göra det på hälsosamt sätt utan att hamna långt ner i skiten igen lixom.
har nån några tips så skriv gärna.
jag klarar inte heller att äta för mycket.
jag har svårt fortfarande för att äta riktigt måltider.och sen är

min fråga är också, hur mycket kan man gå ner på 6 veckor om man verkligen anstränger sig?


   
Citera
Ämnesetiketter
Jeay_L

Om du har/haft en ätstörning så kanske du borde satsa på att bli frisk istället för att förvärra det hela genom att gå ner mer..


   
SvaraCitera

notperfect:

Har tidigigare haft ätstörning. är väl inte helt ur den än.

Okej då vet jag.

notperfect:

min fråga är också, hur mycket kan man gå ner på 6 veckor om man verkligen anstränger sig?

Eh, beror på vad du äter.
Om du kanske äter 3 äpplen per dag kanske du kan gå ner 5-7 kg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smertesorg:

Eh, beror på vad du äter.
Om du kanske äter 3 äpplen per dag kanske du kan gå ner 5-7 kg.

Beror på fler saken, frågan är så dum att man inte ens orkar svara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde vara stark och stå emot ätstörningen istället för att hamna i samma skitträsk igen. Och du kanske säger "bara 6 kg" men du vet själv hur det kommer att fortsätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du haft ätstörning så behöver di väl inte gå ned mer. Eller så fungerade ätstörningen tydligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Om du har/haft en ätstörning så kanske du borde satsa på att bli frisk istället för att förvärra det hela genom att gå ner mer..

jaa.. men jag frågar ju efter hälsosamma tips att gå ner. jag vill inte sluta äta igen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Du borde vara stark och stå emot ätstörningen istället för att hamna i samma skitträsk igen. Och du kanske säger "bara 6 kg" men du vet själv hur det kommer att fortsätta.

joo aksnek.. men asso jag vill bara gå ner lite. fast hälsosamt ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Om du haft ätstörning så behöver di väl inte gå ned mer. Eller så fungerade ätstörningen tydligen inte.

bara för man haft ätströning behöver man inte vara smal som en planka..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notperfect:

joo aksnek.. men asso jag vill bara gå ner lite. fast hälsosamt ju.

MEN GE DIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notperfect:

bara för man haft ätströning behöver man inte vara smal som en planka..

Då fungerade det alltså inte, eller så hade du det i någon vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Då fungerade det alltså inte, eller så hade du det i någon vecka.

blir så irreterad på folk som låtsas dom vet.
du vet ingenting så tyst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notperfect:

blir så irreterad på folk som låtsas dom vet.
du vet ingenting så tyst.

Nej vi säger väl så. Jag antog bara att det var så eftersom jag känner folk som har Äs och brukar även läsa vissas bloggr. jag har själv drabbats av det innan jag insåg att det inte var värt det och gick ned tre-fyra kilo på sisådär två veckor. Men du kanske hade det där motsatta och åt för mycket istället.

Någonting jag i alla fall vet är att du inte borde gå ned i vikt när du har haft ätstörning eftrsom träningsnarkoman inte låter som det roligaste livet heller. Du borde ta de andras råd istället för at thitta ursäkter. Det är ju förjävligt att du inte ens ser det idiotiska med din egen tråd.


   
SvaraCitera
Jeay_L

notperfect:

jaa.. men jag frågar ju efter hälsosamma tips att gå ner. jag vill inte sluta äta igen..

Ät bra hälsosam mat i normala mängder, motionera på ett sunt sätt så håller du en bra vikt[cute]

Jag själv har/haft en ätstörning och jag försöker att ge fan i att väga mig och tänka allt för mkt på vikten vet att om jag börjar väga mig mkt igen så kommer det komma tillbaks[n]


   
SvaraCitera

notperfect:

men jag frågar ju efter hälsosamma tips att gå ner. jag vill inte sluta äta igen..

man fastnar ändå. i know.


   
SvaraCitera