Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig


Ämnesstartare

Han har förstört mitt liv jag kan inte ens sova. Min kusin hjälp mmiiiiggg blivit beroende av att skära mig


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

förstod inte äns hälften av vad du skrev nyss 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför är ni så dryga? personen mår uppenbarligen väldigt dåligt och uttrycker sig därefter. 

Aronssonjudas: Han har förstört mitt liv

hur, typ (du behöver inte berätta om det är för personligt)? finns det nån vuxen du kan få hjälp av?


   
SvaraCitera

Låter inte så värst seriöst .


   
SvaraCitera
mens
 mens

Se till att få prata med kuratorn/skolsköterskan på din skola. Alla skolor ska ha någon sådan anknuten till sig. Googla på vem som är anknuten till din och ta kontakt med hen. Hen kan sedan guida dig vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dope:
varför är ni så dryga? personen mår uppenbarligen väldigt dåligt och uttrycker sig därefter. 

hur, typ (du behöver inte berätta om det är för personligt)? finns det nån vuxen du kan få hjälp av?

vadå dryg? om jag inte förstod vad mänskan menade så kan jag inte häller svara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

Hon var/är kär i sin kusin men förmodligen så uppskattade han ej detta och har ignorerat henne, nu är hon ledsen och vill skada sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

vadå dryg? om jag inte förstod vad mänskan menade så kan jag inte häller svara

du uttryckte dig drygt och det är inte svårt att förstå vad personen menar. krävs inte mkt läsförståelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dope:

du uttryckte dig drygt och det är inte svårt att förstå vad personen menar. krävs inte mkt läsförståelse.

förstod inte var hon ville få fram nej


   
SvaraCitera