Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig!!!!


Ämnesstartare

Gjorde precis det här inlägget i en fråga men jag är lite ny är så tänkte att det kanske blev lättare såhär. Jag är iaf i stort behov av hjälp, allt jag kan få!Jag går andra året på gymnasiet. Varit intresserad av en populär kille ganska länge och han är ett år äldre. Han och jag umgås inte i samma kretsar men vi har några gemensamma vänner (tjejer) Han umgås men dom "populära människorna" på skolan och följer bara dom allra snyggaste och populäraste tjejerna på instagram osv (jag är inte en av dom) han spelar också i ett hockeylag där de flesta "inne killarna" spelar. Dom är som en stor familj, vad jag har hört, och pratar om allt med varandra. Jag har inte haft en kille sen typ 6:an och skulle döö om jag hade kunnat lira in den här killen. Men jag är så rädd för att ta kontakt med honom för att bli skrattad åt av han och hans vänner senare. Jag hade kunnat tänka mig hur dom prata om det på sina träningar och skrattat åt att jag trott att jag kan börja snacka med honom! Vet heller inte hur jag ska ta kontakt (om jag hittar lite mod). Ska man bara gå fram och säga hej i skolan, det är väl ganska konstigt när alla runt ser osv? Hjälp mig snälla ni


   
Citera

Det räcker med en tråd. /mod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hälsa på honom när du ser honom, ni lär nog snacka någon gång. Blink

Har ingen aning, visa typ att du är intresserad men verka inte desperat. 


   
SvaraCitera