Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig....


Ämnesstartare

Jag undrar hur man öppnar "dörren"???!!

Men seriöst nu nästan varje dag när jag är i skolan får jag en styv kuk.....
När jag lägger den "uppåt" mot magen/byx kanten. Då sticker den ut.... Plizz help


   
Citera
Ämnesetiketter

Du får la ta o limma fast kuken i benet 


   
SvaraCitera
Haien

Jag hade lika, det var bara det att om jag hade den uppåt så började den peta mig i hakan på lektionerna, så det vart lite jobbigt.


   
SvaraCitera
MR-ARK

Vilken klass går du i ? 

Du borde kunna "kontrollera" den om du är vaken och går i högstadiet åtminstonde.

jvligt svårt å förklara för en annan hur man kontrollerar den men asså det kommer du på 😉

Vet du vad det är som gör att du får bånge?
Någon stekig brud? 
Någon sexig röv?
Sexiga bröst? 
Mattelektionen hjahaaha?

tänk dig att du står framför den snyggaste bruden i skolan, Du är helt nakna och om du får bånge då så kommer hela skolan få en bild på dig med bånge, tro mig inget du vill haha eller tänk på något som gör att du inte bill få bånge så fixar du det... "Lär känna dig själv"
 


   
SvaraCitera

robinkpro:
 i skolan får jag en styv kuk.....

Snälla säg stånd istället, styv kuk låter så.. ja vet inte ens


   
SvaraCitera

Silvertejp


   
SvaraCitera

Haien:
Jag hade lika, det var bara det att om jag hade den uppåt så började den peta mig i hakan på lektionerna, så det vart lite jobbigt.

Söt


   
SvaraCitera
Haien

MR-ARK:
Vilken klass går du i ? 

Du borde kunna "kontrollera" den om du är vaken och går i högstadiet åtminstonde.

jvligt svårt å förklara för en annan hur man kontrollerar den men asså det kommer du på 😉

Vet du vad det är som gör att du får bånge?
Någon stekig brud? 
Någon sexig röv?
Sexiga bröst? 
Mattelektionen hjahaaha?

tänk dig att du står framför den snyggaste bruden i skolan, Du är helt nakna och om du får bånge då så kommer hela skolan få en bild på dig med bånge, tro mig inget du vill haha eller tänk på något som gör att du inte bill få bånge så fixar du det... "Lär känna dig själv"
 

I början av högstadiet så kan den vara onkontrollerad, för vissa, men det går över efter nån månad, och då så kan man börja kontrollera den, som du sa.


   
SvaraCitera
MR-ARK

Haien:

I början av högstadiet så kan den vara onkontrollerad, för vissa, men det går över efter nån månad, och då så kan man börja kontrollera den, som du sa.

Jojo det är klart


   
SvaraCitera

bara att gå på muggen och runka..Galen


   
SvaraCitera

Det är väl the life för de flesta tonårskillar. Ha en lång tröja eller ngt. Snart får ni svårt att få upp den mvh positiv 


   
SvaraCitera

Ha på dig slim fit jeans.


   
SvaraCitera

Åh vilken nostalgi, har för mig det finns kalsonger med särskilda "hållare" som leder snorren ner längs ena benet typ 😀 


   
SvaraCitera