Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig !


Ämnesstartare

Okej jag ska börja med att presentera mig. Jag vill inte säga mitt riktiga namn men ni kan säga Alice. Jag är 16 år gammal och ska börja gymnasiet. Okej nu till vad jag behöver hjälp med. Jag gillar min bästa väns storebror. Allt bara hände vi började skriva och det käns så himla bra. Men jag vet inte vad jag ska göra... jag vill berätta för min bästis men det käns som att allt kommer bli konstigt då. Jag och hennes storebror låt oss kalla han Tedor. Resor är 18 år och han visar ett viss intresse i mig. Han har däremot sagt att han gillar någon men det käns som att han flörtar med mig. Han har sagt att jag är snygg osv. Men vi har pratat i 4 månader nu och har värkligen lärt känna varandra. Jag vet inte om jag ska berätta för honnom om hur jag känner eller bara leva med min hemlighet. Och värre är jag vill inte att det blir konstigt mellan mig Tedor eller min bästis. Snälla hjälp mig hur jag ska gå till väga ☹️


   
Citera

Din bästavän förstår dig nog


   
SvaraCitera

Först borde du prata med dina bästa vän och se hur hon känner om det. Om ni verkligen är bästa vänner borde hon förstå dig. Hon kan t.o.m kanske hjälpa dig med hennes bror.


   
SvaraCitera