Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig


Ämnesstartare

Hej! Jag är jätte rädd för att spy, jag får panikångest när någon ens nämner något om magsjuka!!! När någon är magsjuk vill jag dö, jag skär mig själv och svälter mig själv. Funderar ofta på självmord och gråter HELA tiden. Är jag dum i huvudet eller finns det någon mer?! 
Jag var på ett köpcentrum för två dagar sen och där spydde någon!!!! Jag fick såklart panikångest och började må riktigt illla på kvällen, jag låg i min säng och skar sönder mina armar och trodde att jag skulle spy när som helst. Jag mår illa och är lös i magen är jag sjuk!!!!!!! Eller inbillar jag mig själv?!  Snälla svara någon!!!!! Hade hjälpt mig så mycket!!!


   
Citera

Mmm, nä. Du är nog bara lite väl överreagerade. Försök att bli van med det bara. 


   
SvaraCitera
time
 time

Hej, du måste få hjälp med din panikångest! Det finns hjälp att få. Det är inte alls särskilt ovanligt att vara rädd för att spy, många har kräkfobi, men går det så långt att du skadar dig själv för att fly undan ångesten så behöver du stöd och hjälp. 

https://www.bris.se/ kan du få mer information om att må dåligt och hitta någon att prata med. Hjärta


   
SvaraCitera

Bla van med det


   
SvaraCitera