Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig!!!


Ämnesstartare

hej igen hörni! jag har lite problem. Eftersom att jag är 14(fyller 15 om mindre än en månad)år och oskuld och killen jag skriver med är 19 år med mycket erfarenhet tycker jag att det blir lite jobbigt när vi sextar. inte så att han är dålig, han är fruktansvärt bra, men jag är rädd att han ska tröttna på mig eftersom att mina svar brukar vara ganska lame i jämförelse med hans. Tror ni han kommer bli uttråkad av mig? Han vet ju att jag är oskuld och aldrig haft kille och jag tror att han gillar tanken på att vara min första på alla de områdena. och jag tror han tycker det är sexigt att säga åt mig vad jag ska göra och lära mig och jag älskar hur dominant han är men jag är rädd att han kommer bli avtänd när vi ses för att jag inte kan något och han kan allt AHHHHHHHHHh får panik. 


   
Citera
Ämnesetiketter

lovar att killar  älskar att ta oskulder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför snackar vuxna män med barn på detta sättetGråter


   
SvaraCitera

ronjon124:
hej igen hörni! jag har lite problem. Eftersom att jag är 14(fyller 15 om mindre än en månad)år och oskuld och killen jag skriver med är 19 år med mycket erfarenhet tycker jag att det blir lite jobbigt när vi sextar. inte så att han är dålig, han är fruktansvärt bra, men jag är rädd att han ska tröttna på mig eftersom att mina svar brukar vara ganska lame i jämförelse med hans. Tror ni han kommer bli uttråkad av mig? Han vet ju att jag är oskuld och aldrig haft kille och jag tror att han gillar tanken på att vara min första på alla de områdena. och jag tror han tycker det är sexigt att säga åt mig vad jag ska göra och lära mig och jag älskar hur dominant han är men jag är rädd att han kommer bli avtänd när vi ses för att jag inte kan något och han kan allt AHHHHHHHHHh får panik. 

Fyll 15 och gör vad du vill


   
SvaraCitera

Många killar verkar ju gilla att ta oskulder så oavsett hur dålig du är så är han nog nöjd. Kanske till och med så att han vill att du ska vara dålig och stel så det tydligt märks att det är din första gång...?


   
SvaraCitera

ronjon124: hej igen hörni! jag har lite problem.

Du verkar ha flera problem, vilket av dem ska man tro på?


   
SvaraCitera
Cobrak

Skåneärbäst:
lovar att killar  älskar att ta oskulder

gärna oskulder under 15 år också


   
SvaraCitera

Cobrak:

gärna oskulder under 15 år också

finns en hel del som gillar det med ja


   
SvaraCitera