Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig ..


Ämnesstartare

Hej! Om det finns killar som läser det här skulle jag vara tacksam om ni också kunde svara.. Jag och en kille håller på ganska länge nu vi går i samma klass och allting och det är jag alltid som får ta första steget vilket jag inte förvånar mig han ät lite små blyg osv .. Det är han som alltid börjar skriva till mig eller typ öppna konservationen och skriva hej älskling vad gör du osv ?.. Jag har bara skrivt två gånger eller börjat komservationen och nu så skriver han inte längre till mig .. Jag är så rädd att han kanske inte har känslor kvar för mig.. Vilket jag inte tror för han säger att han verkligen älskar mig och jag vet att han inte är den personer som playar än.. Mina vänner har sagt till mig att han inte vågar krama mig eller nåt för att han tror då att han är för på .. Vet nån varför han inte skriver längre ? Utan hur vill ni killar att ni ska det vill ni att vi också ska skriva ? Jag är vill verkligen skriva till han men det känns så fel när det är alltid han som ska skriva .. Tänk om han blir arg om jag skriver till han.. Vad ska jag göra ?:(


   
Citera

Vissa personer har lättare att prata online än irl. 

Girls_444: Jag har bara skrivit två gånger eller börjat konservationen och nu så skriver han inte längre till mig .

Hur menar du? har du skrivit två gånger eller börjat konservationen?

Men  fråga honom varför han inte skriver så mycket som han gjorde.


   
SvaraCitera

Om det alltid är han som börjat så kanske han tröttnat på att alltid själv måsta inleda en konversation. Ta Du och gör det nästa gång så borde det bli bättre 🙂


   
SvaraCitera

Någon kan ha sagt något till honom om dig/din relation med honom, Något kan ha hänt han eller så har han tappat känslorna eftersom han tycker något är tråkigt i relationen eran.


   
SvaraCitera