Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig! Smsa en Tjej!


Anonym987:

Hon är 14 Blink

Jag vet, men det handlar inte om det. Tänkte mest på att jag är tjej.

Iofs det handlar om mognad o.s.v. Så du har nog rätt i.a.f Galen


   
SvaraCitera

KattenKatarina:

Jag vet, men det handlar inte om det. Tänkte mest på att jag är tjej.

Iofs det handlar om mognad o.s.v. Så du har nog rätt i.a.f Galen

Jaha nu förstår jag. Du menade att du är 12 år och tjej va?


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow: :Jag: Hej! Om du får lust att snacka om jag vet inte vadsomhelst. typ varför jorden är rund eller varför du är snygg . Bara skriv eller nåt                    :hon: *skickar bild på wikipedia sidan varför jorden är rund* Så nu vet du varför jorden är rund haha!                   :Jag: Ok Visst.. fick aldrig svar på andra frågan bara. hehehe                   :hon: Man kan inte svara på alla frågor                    :Jag: Antar det                    :Jag: Hittade Svaret Ändå  *skickar denna bild*                      :hon: Hahaha

åh gud
svar på din fråga: ja det kan mycket väl vara hennes sätt att visa att hon inte är intresserad.


   
SvaraCitera

KattenKatarina:
Om det låter så där så är hon intresserad av dig och det säger jag, en tjej på 12 år. Försök att skriva till henne rätt länge och tillslut så kommer hon falla för dig (tror jag).

hej jag har 1 gång varit 1 14-årig tjej och reagerat på det sättet i den typen av situationer och i 10 fall av 10 har jag gjort det pga: ej intresserad. 

det betyder dock inte att alla fungerar likadant, men du kanske ej i egenskap av 12-årig chey ska göra dig till spokesperson för alla människor av honkön.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hej jag har 1 gång varit 1 14-årig tjej och reagerat på det sättet i den typen av situationer och i 10 fall av 10 har jag gjort det pga: ej intresserad. 

det betyder dock inte att alla fungerar likadant, men du kanske ej i egenskap av 12-årig chey ska göra dig till spokesperson för alla människor av honkön.

Jag är väldigt ung och dum i huvudet. Det är bara att leva med. 


   
SvaraCitera

KattenKatarina:

Jag är väldigt ung och dum i huvudet. Det är bara att leva med. 

dålig ursäkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*Update* Jag vet att hon gillar mig nu en kompis har chattat med henne och hon tog upp mig i chatten men hon vet inte om hon vill ha ett förhålande med någon just nu Skrev detta till Henne innan "Jag Har redan väntat 3 år av mitt liv att få svar på detta. att vänta 100 år till klarar jag även om det svaret är ett nej Glad gonatt *flyger iväg* "  Hon har inte sett det på KiK än får väl se hur hon reagerar på det


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

dålig ursäkt

Nej, det var en bra ursäkt. Jag har absolut inget vett i skallen och borde inte ens hänga här. Jag kommer avsluta mitt konto inom någon dag eftersom.. ja.. jag är för dum i huvudet.

Tack för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KattenKatarina:

Nej, det var en bra ursäkt. Jag har absolut inget vett i skallen och borde inte ens hänga här. Jag kommer avsluta mitt konto inom någon dag eftersom.. ja.. jag är för dum i huvudet.

Tack för mig.

Okej Snoop Dog hälsar images.jpg


   
SvaraCitera

IMG_20150624_174543_1.jpgJag hälsar


   
SvaraCitera