Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig snälla


Detta blev ju itressant, har du ringt då? [crazy]


   
SvaraCitera

tetrapack:

Men jag återkommer om de om du är så nyfiken [smile]

Bra det! Det är ju sån där kunskap som inte skadar att man har med sig. Man vet ju aldrig vad man råkar ut för. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nate:

Bra det! Det är ju sån där kunskap som inte skadar att man har med sig. Man vet ju aldrig vad man råkar ut för. 🙂

Ja först så var de frågan om hur gammal jag är (19) då fick jag höra att de inte var någon fara mitt i ett återhållet skratt. Mycket trevligt - inte [sad]
Men den kommer ut och jag behöver inte dö av skräck eller att den sliter sönder mig från insidan.

Just de ja. Även order om att om "öppnaren" åker ner i burken en annan gång så ska jag inte dricka.

Hoppas att detta kan hjälpa dig i framtiden [bigsmile]
Dold text: och att jag aldrig gör om det![shake]


   
SvaraCitera

tetrapack:

Ja först så var de frågan om hur gammal jag är (19) då fick jag höra att de inte var någon fara mitt i ett återhållet skratt. Mycket trevligt - inte [sad]

Taskigt! Som om det vore världens mest självklara grej? 😛 De sitter säkert där tillsammans på nätterna och skrattar och gör sig lustiga över alla för dem enkla frågor de får. Jävla typer det där!

tetrapack:

Just de ja. Även order om att om "öppnaren" åker ner i burken en annan gång så ska jag inte dricka.

Haha, vilket fantastiskt tips de bjöd på. Så alternativen att försöka att på något sätt fiska upp den eller dricka försiktigt är alltså helt uteslutna. Det kan vara bra att veta. 🙂
(Fiska upp den ur en burk är nog i och för sig inget jättehett alternativ.)

Men nu vet man hur man ska bete sig i en sån situation i alla fall. Tack ska du ha för den informationen och härligt att det slutade lyckligt. [smile]


   
SvaraCitera

tetrapack:

mitt i ett återhållet skratt.

[shake] Du skulle ha skällt ut människan. Misstag kan alla göra, finns säkert dem som råkat svälja och äta värre saker som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nate:

De sitter säkert där tillsammans på nätterna och skrattar och gör sig lustiga över alla för dem enkla frågor de får. Jävla typer det där!

Ja.. Jävla typer!

Nate:

(Fiska upp den ur en burk är nog i och för sig inget jättehett alternativ.)

Betvivlar det, jobbigt om inte annat. Kanske hälla upp i ett glas?

Nate:

ack ska du ha för den informationen och härligt att det slutade lyckligt. [smile]

Man vet aldrig när man behöver den informationen. Speciellt om man planerar att skaffa barn som har en benägenhet att äta allt de hittar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ringt än?

Ohnoes:

Detta blev ju itressant, har du ringt då? [crazy]

Ja, går att läsa nu [crazy]


   
SvaraCitera

Nate:

De sitter säkert där tillsammans på nätterna och skrattar och gör sig lustiga över alla för dem enkla frågor de får. Jävla typer det där!

Nej, så gör de inte. Men rötägg finns överallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej, så gör de inte. Men rötägg finns överallt.

Nä de är sant, men de får mig att må bättre att tro det [bigsmile]


   
SvaraCitera

tetrapack:

Kanske hälla upp i ett glas?

Det låter helt klart lite lättare. Men det kanske de heller inte tyckte om? Men man måste ju dricka upp den. Cola är inget man häller ut bara sådär. Vore en sak om det var 7up eller något annat men cola är bland det bästa vi har här på jorden.

tetrapack:

Man vet aldrig när man behöver den informationen. Speciellt om man planerar att skaffa barn som har en benägenhet att äta allt de hittar [smile]

Precis! Dessvärre tycka ju åldern spela in i den här frågan men skulle ungen vara runt 19 när det händer behöver man inte oroa sig. Det kan vara bra att ha med sig! Kanske dröjer ett tag men när man väl är där så vet man. 😀

isola:

Nej, så gör de inte. Men rötägg finns överallt.

Nej det gör de säkerligen inte men man börjar ju undra. Var själv med om något liknande när jag ringde dem för ett par år sedan. Var riktigt orolig över en sak men de svarade lugnt och skrattade lite lätt åt min oro som om det var den dummaste fråga de fått på länge. Men det behöver ju inte nödvändigtvis betyda att personen jag pratade med är en idiot men det kändes mindre trevligt just då.


   
SvaraCitera