Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig snälla c:


Ämnesstartare

Hej! Jag är en tjej på 13 år och snart 14 år som har ett litet problem. Jag vill ha en kille och har börjat på en ny skola nu i åttan så känner ingen. ( Har alltså bytt kommun ) och jag är mer som killarna i klassen en tjejerna.

Lite kort fattat om mig:

Jag är 167 lång och har brunt hår till lite längre än axlarna. Jag hatar smink och har det typ bara vid viktiga tillfällen om ens det. Jag är kär i mina hörlurar och dunkar dubstep på högsta volym ( bas hörlurar ) Jag gillar att sitta flera timmar framför datorn eller teven och spela. Jag älskar No och Svenska och har bra betyg i det. Idrott är jag duktig på men hatar att jobba i grupp. Jag är väldigt blyg och hatar skvaller. Jag gillar att le. Den stora delen när jag håller på med datorn så kollar jag på youtube på Smosh,Pewdiepie osv och jag vill flytta till Sacramento Kalifornien när jag blir myndig eller till LA. 

Hur ska jag göra för att få en kille utan att skämma ut mig helt eller vi säger hur ska jag få en kille att gillar mig. Skulle bli överlycklig om jag fick svar 🙂 


   
Citera
reben

va med killar =) ett tips e att ej ha hörlurar på sig kan lätt se ut som att man inte hör  då =)


   
SvaraCitera

Jadu.. Jag.är väll typ dina raka motsats, (inte.för att killarna står på rad direkt här heller) men jag är mig själv, gör vad jag vill, säger vad jag tänker och är väll en av de modigare. Men mitt ända tips är att vara dig själv, finns alltid nån som kommer gilla dig för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är mig själv och lyssnar på musik när jag går hem eller är hemma. Alla killar bor byar om kring där jag bor så är svårt att hänga med dom. Hehe men tack. Har någon annan nån idé?


   
SvaraCitera

Killar i den åldern e blygs så fast de gillar dig kanske de ej visar det... prova att prata med dem så de känner dig bekväma kanske


   
SvaraCitera

Oj, du låter precis som mig är du min tvillingsyster eller???

Det bästa är om du helt enkelt är dig själv, du ska inte göra dig till någon annan bara för att du ska få en kille då kommer det aldrig att hålla i längden. Du kanske ska börja ta kontakt med en kille som du är intresserad av. Ni kanske år intresserade av samma saker? Sätt dig bredvid honom på lunchen eller under lektionen och så kanske ni kommer in på ett samtalsämne som ni båda gillar? Antingen så kommer det här att utvecklas till en riktigt bra vänskap eller till något mer 🙂  Du kan ju också ta reda på vad han gillar så vet du ju vad han vill prata om så att ni inte bara sitter där utan att veta vad ni ska säga, det är aldrig bra med pinsam tystnad. 

Lycka till!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack,fast dom verkar inte blyga men kanske på det viset. Hehe men tack för alla tips ska försöka börja le lite mot dom fast jag är på skit humör och trött. Sedan försöka prata om något intressant och dom går förbi eller liknade 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannisen00:
Oj, du låter precis som mig är du min tvillingsyster eller???

Det bästa är om du helt enkelt är dig själv, du ska inte göra dig till någon annan bara för att du ska få en kille då kommer det aldrig att hålla i längden. Du kanske ska börja ta kontakt med en kille som du är intresserad av. Ni kanske år intresserade av samma saker? Sätt dig bredvid honom på lunchen eller under lektionen och så kanske ni kommer in på ett samtalsämne som ni båda gillar? Antingen så kommer det här att utvecklas till en riktigt bra vänskap eller till något mer 🙂  Du kan ju också ta reda på vad han gillar så vet du ju vad han vill prata om så att ni inte bara sitter där utan att veta vad ni ska säga, det är aldrig bra med pinsam tystnad. 

Lycka till!!!

Haha jadu det kanske vi är XD. Tack för iden ska testa med det du sade och se om det fungerar. Hehe 😀 


   
SvaraCitera

Glad över att få hjälpa till 🙂


   
SvaraCitera

NetSize:

Haha jadu det kanske vi är XD. Tack för iden ska testa med det du sade och se om det fungerar. Hehe 😀 

Glad över att få hjälpa till 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannisen00:

Glad över att få hjälpa till 🙂

Ja det var väldigt snällt att du ville hjälpa till. Ska testa med det i morgon 🙂 Tack 


   
SvaraCitera