Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig, snälla! (FRÅGE-ENKÄT)


Ämnesstartare

Innan jag börjar vill jag ställa en snabb fråga
tycker ni om att slå på tjejens rumpa när ni kör bakifrån? tycker ni om n vi vrider huvudet från sidan och kysser er ömt?

Nu har jag lite spontana och avancerade frågor på gång och jag är väldigt tacksam över svar!

Frågorna är om killar (kärlek) och angår "den vilda killen"s hårda hjärta jag försöker smörja in med glidmedel:

Vad tycker en kille om man låtit honom komma i min mun efter kanske 8-10 dejten och nästa dag tycker han att jag är über kåt av mig, bör ja tolka det som en komplimang eller en förolämpning?

Om killen inte hör av sig efter ett litet gräl, har han tröttnat?

Om han är typen som tröttar efter att man legat med honom finns chansen att få tillbaka honom? reflektion över den tack!

När tycker ni killar det är okej att ligga med er? hur många gånger bör ni träffat bruden innan? Har det någon som helst betydelse?

Vad tycker ni om en tjej som vågar vara lite barnslig? Jobbigt? Pinsamt? Kul? Skönt?

Hur reagerar ni om ni utfört oralsex på tjejens fitta och ni ogillade det? Avviker ni eller bryr ni er inte om lukten/smaken/utseendet där nere?

Hur långt kan en tjej gå innan hon blir "för på"? Vad får en tjej att vara jobbig? När börjar hennes svamlande gå för långt?

Lyssnar ni killar när tjejen pratar mycket eller är ni upptagna med att iaktta henne mest? Även om ni försöker lyssna.
Försök att svara på åtminstone 3 frågor
jag är så innerligt tacksam och glad över att en del orkar hjälpa
tack![bigsmile][bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

osäkertlösen:

Vad tycker en kille om man låtit honom komma i min mun efter kanske 8-10 dejten och nästa dag tycker han att jag är über kåt av mig, bör ja tolka det som en komplimang eller en förolämpning?

jävla hora[shake]

osäkertlösen:

Om killen inte hör av sig efter ett litet gräl, har han tröttnat?

orka med jobbiga jävla tjejer[shake]

osäkertlösen:

Om han är typen som tröttar efter att man legat med honom finns chansen att få tillbaka honom? reflektion över den tack!

räcker med en gång på varje hål[wink]

osäkertlösen:

När tycker ni killar det är okej att ligga med er? hur många gånger bör ni träffat bruden innan? Har det någon som helst betydelse?

direkt om hon är snygg, aldrig om hon är ful[confused]

osäkertlösen:

Vad tycker ni om en tjej som vågar vara lite barnslig? Jobbigt? Pinsamt? Kul? Skönt?

är väl random brud[shake]

osäkertlösen:

Hur reagerar ni om ni utfört oralsex på tjejens fitta och ni ogillade det? Avviker ni eller bryr ni er inte om lukten/smaken/utseendet där nere?

hahaha skämt eller? ofta det skulle hända att man skulle ner där[bigsmile]

osäkertlösen:

Hur långt kan en tjej gå innan hon blir "för på"? Vad får en tjej att vara jobbig? När börjar hennes svamlande gå för långt?

första ordet[shake]

osäkertlösen:

Lyssnar ni killar när tjejen pratar mycket eller är ni upptagna med att iaktta henne mest? Även om ni försöker lyssna.

är upptagen med att kolla efter snyggare brudar[wink]

osäkertlösen:

jag är så innerligt tacksam och glad över att en del orkar hjälpa
tack!

ingen orsak, glad över att kunna hjälpa till[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ingen orsak, glad över att kunna hjälpa till

Du är ganska oseriös märker jag
tjejer kanske inte tänder dig


   
SvaraCitera

osäkertlösen:

tycker ni om att slå på tjejens rumpa när ni kör bakifrån?

Ibland.

osäkertlösen:

Vad tycker en kille om man låtit honom komma i min mun efter kanske 8-10 dejten och nästa dag tycker han att jag är über kåt av mig, bör ja tolka det som en komplimang eller en förolämpning?

Komplimang, du gjorde väl det för du ville/tände på det, och han gillar att du tände på det.

osäkertlösen:

Om killen inte hör av sig efter ett litet gräl, har han tröttnat?

Nej, han väntar på att du ska höra av dig för då har han kontrollen. dvs han visar sig inte svag.

osäkertlösen:

Om han är typen som tröttar efter att man legat med honom finns chansen att få tillbaka honom? reflektion över den tack!

Du hör inte av dig, är han intresserad kommer han höra av sig. Garanterat.

osäkertlösen:

När tycker ni killar det är okej att ligga med er? hur många gånger bör ni träffat bruden innan? Har det någon som helst betydelse?

Spelar ingen roll hur många dejter osv, klickar det och båda känner för sex så ser inte jag någon annledning att vänta, bara jobbigt med folk som ska SPELA svårtflörtade.

osäkertlösen:

Vad tycker ni om en tjej som vågar vara lite barnslig? Jobbigt? Pinsamt? Kul? Skönt?

beror på HUR hon är barnslig.

osäkertlösen:

Hur reagerar ni om ni utfört oralsex på tjejens fitta och ni ogillade det? Avviker ni eller bryr ni er inte om lukten/smaken/utseendet där nere?

Smakar det illa/luktar illa aviker jag och påbörjar något annat.

osäkertlösen:

Hur långt kan en tjej gå innan hon blir "för på"? Vad får en tjej att vara jobbig? När börjar hennes svamlande gå för långt?

Inviduellt. Men ringer hon, kollar av vad man gör hela tiden osv, så blir det jobbigt. Space tack.

osäkertlösen:

Lyssnar ni killar när tjejen pratar mycket eller är ni upptagna med att iaktta henne mest? Även om ni försöker lyssna.

Är jag intresserad av tjejen så lyssnar jag helhjärtat, svamlar hon nonsens och jag inte är intresserad av henne så gör jag antagligen
1: Tar mig ur situationen.
2: För att inte verka otrevlig kan jag låtsas lyssna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäkertlösen:

tycker ni om att slå på tjejens rumpa när ni kör bakifrån?

Ibland, men faktiskt skönare att dra i håret så hon måste böja huvudet bakåt...

osäkertlösen:

"den vilda killen"s hårda hjärta

Eh, va?

osäkertlösen:

Vad tycker en kille om man låtit honom komma i min mun efter kanske 8-10 dejten

Förmodligen att det var skönt, annars hade han nog inte kommit.

osäkertlösen:

über kåt av mig, bör ja tolka det som en komplimang eller en förolämpning?

Beror på hur han säger det.

osäkertlösen:

Om killen inte hör av sig efter ett litet gräl, har han tröttnat?

Förmodligen inte pga grälet, han var säkert bara ute efter sex från början om han inte hör av sig mer.

osäkertlösen:

Om han är typen som tröttar efter att man legat med honom finns chansen att få tillbaka honom?

Haha, nej.

osäkertlösen:

När tycker ni killar det är okej att ligga med er? hur många gånger bör ni träffat bruden innan? Har det någon som helst betydelse?

Typ så fortman träffas.

osäkertlösen:

vågar vara lite barnslig?

vågar vara eller bara är barnslig? Gör väl inget om man bara ska knulla tjejen och sen dumpa henne.

osäkertlösen:

utfört oralsex på tjejens fitta och ni ogillade det?

Inte göra om det.

osäkertlösen:

Hur långt kan en tjej gå innan hon blir "för på"?

Beror på hur mycket jag gillar henne. Skiter i om en tjej klänger på mig om jag tycker om henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SVARAR SOM DEN UNDER MIG FAST PÅ RÖVARSPRÅKET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakaerstark:

Du hör inte av dig, är han intresserad kommer han höra av sig. Garanterat.

Han kanske inte vill vara "för på"? Kan det bli så?

jakaerstark:

Smakar det illa/luktar illa aviker jag och påbörjar något annat.

Med någon annan?

jakaerstark:

Inviduellt. Men ringer hon, kollar av vad man gör hela tiden osv, så blir det jobbigt. Space tack.

Kan det vara så att ni killar håller på och b.la. messar med andra tjejer "på skoj" och gör hjärtan men inte vågar visa det för den ni gillar p.ga. rädlsan att hon undviker er därefter?

jakaerstark:

beror på HUR hon är barnslig.

Rolig, energisk, fnittrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

SVARAR SOM DEN UNDER MIG FAST PÅ RÖVARSPRÅKET

Du har humor
hihihihe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars dig [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Eh, va?

Du förstår om du läser mitt tidigare inlägg[wink]

herr_nilsson:

Förmodligen att det var skönt, annars hade han nog inte kommit.

Men är jag lätt? Billig? Slampig?

herr_nilsson:

Beror på hur han säger det.

Som en hallick hahahh men han sa det lite retsamt och bestämt som att han var stolt och nöjd och ville knulla mig. Det var min tolkning!

herr_nilsson:

Förmodligen inte pga grälet, han var säkert bara ute efter sex från början om han inte hör av sig mer.

Jag vill hellre lita på 'jakaerstark'[cute]

herr_nilsson:

Beror på hur mycket jag gillar henne. Skiter i om en tjej klänger på mig om jag tycker om henne.

Det där var gulligt! Rar du verkar vara åtminstone lite![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Stackars dig

Varför? Den här hemsidan rulez! Älskar att få svar på mina frågor ni är goda som svarar och hjälpsamma[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäkertlösen:

Du är ganska oseriös märker jag
tjejer kanske inte tänder dig

va?[confused]
nä, orka ytliga äckliga saker[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

va?
nä, orka ytliga äckliga saker

Dina svar var inte de bästa[n]


   
SvaraCitera

Alltså du verkar ha väldiga problem ;/ kommunicera med killarna du träffar!! det är det bästa sättet, istället för att bara sitta och gissa hur han tänker osv. Snacka om sakerna du undrar/är osäker på istället. Hur gammal är du?

osäkertlösen:

Han kanske inte vill vara "för på"? Kan det bli så?

Till en viss gräns kanske, men är han intresserad av dig kommer han höra av sig för eller senare. Vill du inte vänta, hör av dig själv istället, lär dig känna av situationen.

osäkertlösen:

Med någon annan?

eeh nej? fortsätter sexet på något annat plan.
Är jag intresserad av tjejen och hon fortsätter lukta fan så tar jag upp det med henne. i din värld existerar det inte att ta upp saker med partnen eller :S?

osäkertlösen:

Kan det vara så att ni killar håller på och b.la. messar med andra tjejer "på skoj" och gör hjärtan men inte vågar visa det för den ni gillar p.ga. rädlsan att hon undviker er därefter?

Finns säkert folk som gör så, men känns väldigt barnsligt.

osäkertlösen:

Rolig, energisk, fnittrig.

Det är inte att vara barnslig i mina ögon iaf[y]


   
SvaraCitera