Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig! Snälla!


FruLiten: Har han fått i alla fall ett halvårs fängelse för "bus" med handduk tror jag inte att en duktig advokat ens hade kunnat rädda honom. (Läs: han är antagligen skyldig)

Hahaha wtf! Är han dömd förut though, så kan nog misshandel med handduk som lämnar spår utav tydliga märken på kroppen ge ett halvår på ungdomsanstalt...   


   
SvaraCitera

Littlebaby: Om jag säger såhär, skulle jag bli misshandlad/våldtagen skulle jag inte skryta om det samt skryta om att jag ska få en massa pengar. Jag skulle inte vilja ha tillbaka killen samt ha bilder på honom där jag kan se dem. Jag skulle inte skryta till okända människor som är 30 år äldre om det heller.

Jag förstår inte, hur är det relevant? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är vad han är dömd för.


   
SvaraCitera

Men det dår är du. Vad du skulle ha gjort är inte relevant. Tjejen var ju inte heller frisk, så du kan inte utgå från hennes beteende att han är oskyldig

Littlebaby:

Näe, det var såklart fler saker, jag tog bara upp ett alternativ av det som fanns med. 

Hovrätten gjorde ett misstag dock, med att inte höra alla hans vittnen. Det dramat påbörjas i December det också.

Om jag säger såhär, skulle jag bli misshandlad/våldtagen skulle jag inte skryta om det samt skryta om att jag ska få en massa pengar. Jag skulle inte vilja ha tillbaka killen samt ha bilder på honom där jag kan se dem. Jag skulle inte skryta till okända människor som är 30 år äldre om det heller. 


   
SvaraCitera

Littlebaby: Om jag säger såhär, skulle jag bli misshandlad/våldtagen skulle jag inte skryta om det samt skryta om att jag ska få en massa pengar. Jag skulle inte vilja ha tillbaka killen samt ha bilder på honom där jag kan se dem. Jag skulle inte skryta till okända människor som är 30 år äldre om det heller.

Det kanske är hennes sätt att bearbeta traumat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öhm.. Ja. Glömde jag att skriva att hon även går runt och säger att allt inte är sant? Att hon ska jävlas med varenda kille hon har haft och kommer att ha?


   
SvaraCitera

Hon vill ha tillbaks honom påstår du, så det är förmodligen därför hon säger att allt inte är sant, för att göra honom bättre i sina ögon, resten av beteendet är rätt irrelevant för folk kan reagera lite hur fan som helst på misshandel och våldtäkt och bla bla.
Folk tenderar, att när de har emotionella kopplingar till andra, försöka ursäkta saker eller bara vrida runt på fakta så att det låter bättre osv. för personen, ungefär som du eventuellt gör nu.


   
SvaraCitera