Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig tjejer! Har ett problem!


Ämnesstartare

Hej!
Jag skulle vilja att alla tjejer svarar på de här frågorna. Jag undrar över det här därför att jag har en tjej på gång och jag gillar henne verkligen, problemet är att jag inte vet om hon gillar mig, innan var hon väldigt social och ville alltid prata men sen ganska nyligen har hon bara slutat och har blivit väldigt tråkig som att hon inte bryr sig något, vi skickade kärleksfulla sms innan men som sagt sen bara försvann allt :'(

Mina frågor är:
- Vill ni att vi tjejer pratar känslor med er? Att vi öppnar oss och släpper in er helt i våra tankar och känslor?
- Vill ni att vi gullar med er och skickar massa kärleksfulla sms? Är det okej bara det inte blir för mycket och för ofta? Vad vill ni helst att det står?
- Vill ni vara den som hör er eller är det lungt om vi ringer och smsar så fort vi vill prata? (Hon hörde av sig hela tiden innan men nu är det alltid jag som får höra av mig, blir oftast väldigt lamt)
- Om ni t.ex. frågar om hur vi mår eller så. Vill ni ha långa svar eller korta svar? Ett svar med mycket deltaljer alltså?
- Tycker ni jag ska satsa och verkligen visa att ja gillar henne, hur ska jag visa det, så att hon lixom verkligen tar åt sig? Såfall tror ni hon tycker att det är fint eller tar jag för stor risk?

Snälla svara gärna vad ni tror och hjälp mig med mina frågor! (Snälla seriösa svar!)

Tack!


   
Citera
time
 time

bengan123:

(Snälla seriösa svar!)

Det bästa och enda vettiga svaret på dina frågor är att det faktiskt skiljer från tjej till tjej. Ingen är likadan. Du måste fråga tjejen du har på gång vad hon tycker om och arbeta utifrån det, ingen på internet kan sköta dina relationer åt dig.


   
SvaraCitera

bengan123:

Snälla svara gärna vad ni tror och hjälp mig med mina frågor! (Snälla seriösa svar!)

Tack!

Svarar likadant som timeisrunningout.


   
SvaraCitera

bengan123:

- Vill ni att vi tjejer pratar känslor med er? Att vi öppnar oss och släpper in er helt i våra tankar och känslor?

nej det är bögigt

bengan123:

- Vill ni att vi gullar med er och skickar massa kärleksfulla sms? Är det okej bara det inte blir för mycket och för ofta? Vad vill ni helst att det står?

det är bögigt

bengan123:

Vill ni vara den som hör er eller är det lungt om vi ringer och smsar så fort vi vill prata? (Hon hörde av sig hela tiden innan men nu är det alltid jag som får höra av mig, blir oftast väldigt lamt)

bögigt x100

bengan123:

- Om ni t.ex. frågar om hur vi mår eller så. Vill ni ha långa svar eller korta svar? Ett svar med mycket deltaljer alltså?

bengan123:

- Tycker ni jag ska satsa och verkligen visa att ja gillar henne, hur ska jag visa det, så att hon lixom verkligen tar åt sig? Såfall tror ni hon tycker att det är fint eller tar jag för stor risk?

nej


   
SvaraCitera

deja vu igen...

nån gjorde en helt likadan tråd för nåra dar sen men tror det var tvärtom då


   
SvaraCitera

patrick bateman:

nån gjorde en helt likadan tråd för nåra dar sen men tror det var tvärtom då

tänkte samma sak


   
SvaraCitera

patrick bateman:

nån gjorde en helt likadan tråd för nåra dar sen men tror det var tvärtom då

yeah ngn tjej 😛


   
SvaraCitera

Individuellt.
Men gå på din magkänsla. Läs av hennes signaler. Var dig själv.


   
SvaraCitera

Tycker som timeisrunningout, alla tjejer är olika. Så det är svårt att veta hur alla tjejer tycker och tänker och hur den tjejen du gillar tycker och tänker.


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

tänkte samma sak

kul att jag inte var den ende som tänkte det[smile]

Knarko:

yeah ngn tjej 😛

troll varnning kanske


   
SvaraCitera

kvinnofolk hör inte till en annan art


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja nästan lika dan men den var bra för mig så koppade och ändrade om lite 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bengan123:

ja nästan lika dan men den var bra för mig så koppade och ändrade om lite 🙂

svart eller vitt, säg till henne eller dissa. jag ser ingen anledning att hon ska börja bete sig som en bitch mot dig helt plötsligt. Antingen är hon tänd på dig eller bara en idiot.


   
SvaraCitera

alla tjejer är ju olika, samma med killar. Men jag tror att vi tjejer gillar att prata mer om känslor än vad killar vill, men jag vet ju inte om den tjejen du gillar tycker om att prata om känslor, det är väl bara att lära känna henne och så får du väl se vad hon tycker om och vad ni kommer fram till. eller hur?
jag tycker inte att killar behöver vilja prata om känslor bara för tjejer vill de. om du gillar att prata om känslor så gör de, om du gillar att prata om godis, bilar, toaletter osv.. så gör de.

bengan123:

Vill ni att vi gullar med er och skickar massa kärleksfulla sms? Är det okej bara det inte blir för mycket och för ofta? Vad vill ni helst att det står?

[tard] ja.. herregud. är man kär så är man.. då kan man skriva om vad som helst tycker jag-- ((o göra lite vad som helst[bigsmile])).. --om hur man känner osv.. alla skriver ju olika mycket..det är ju inte så jätte viktigt, alla är ju olika. Men jag tycker om när de är lagom..blir ju lite jobbigt om e blir för mycket..

bengan123:

Om ni t.ex. frågar om hur vi mår eller så. Vill ni ha långa svar eller korta svar? Ett svar med mycket deltaljer alltså?

[chocked] de spelar väl ingen roll? om jag frågar någon om den mår bra så säger den person antingen ja eller nej..och sen kanske varför om den personen vill.. assså de är inte helaa världen ... man behöver ju inte babbla på i flera timmar om hur man mår..de är väl bara säga hur man mår? oroa dig inte.

bengan123:

Tycker ni jag ska satsa och verkligen visa att ja gillar henne, hur ska jag visa det, så att hon lixom verkligen tar åt sig? Såfall tror ni hon tycker att det är fint eller tar jag för stor risk?

ja! gör det[bigsmile] visa att du bryr dig om henne, och berätta för henne hur du känner osv..hon kanske känner likadant som du..hon kanske slutade höra av sig för att hon kanske trodde att du inte kände samma sak som hon? eller så har väl hennes intresse svalnat. men ge inte upp, visa hur du känner:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack! För svaren :)!


   
SvaraCitera