Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig tolka!


Ämnesstartare

helutuhle:

förstår inte varför du bryr dig, hon är ju uppenbart bara avundsjuk.

Hon säger at hon har frågor som hon inte vill fråga mig. Det är ju det mina frågor handlar om..


   
SvaraCitera

Skit i henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gloende:

Hon säger at hon har frågor som hon inte vill fråga mig. Det är ju det mina frågor handlar om..

Hur kan det hon vill fråga vara så intressant för dig när du ändå träffar en annan tjej och exet uppenbart är sur över det[rolleyes]


   
SvaraCitera

gloende:

Hon säger at hon har frågor som hon inte vill fråga mig. Det är ju det mina frågor handlar om..

nej det är hennes frågor, om hon inte vill ställa dem behöver hon inte det. dessutom säger hon säkert bara så för att du ska gå och vara undrande.


   
SvaraCitera
time
 time

Det låter som att hon har kvar massa känslor för dig. Skulle också vara jävligt ledsen om mitt ex postade sånt, åtminstone om vi hade gjort slut nyligen. Hon är uppenbarligeen svartsjuk, så istället för att bli arg och tvär så tycker jag du ska försöka bemöta henne så vuxet, rationellt och moget som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gloende:

Vad är det med henne?

Du gjorde slut med henne, antar jag? Hon har helt klart inte kommit över dig. Hon kanske inte vill ha dig, men vill inte att nån annan ska ha dig heller (kanske för att hon vill att du ska lida).

gloende:

Varför säger hon att hon har frågor men som hon inte vill säga rakt ut till mig?

Hon är tjej, vi är en konstig art. Hon menade nog inget med det, kanske vill hon bara inte släppa dig.


   
SvaraCitera

Stackars flicka. Det är uppenbart att hon ej kommit över dig ännu ..


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Det låter som att hon har kvar massa känslor för dig. Skulle också vara jävligt ledsen om mitt ex postade sånt, åtminstone om vi hade gjort slut nyligen. Hon är uppenbarligeen svartsjuk, så istället för att bli arg och tvär så tycker jag du ska försöka bemöta henne så vuxet, rationellt och moget som möjligt.

Jag blir inte arg på henne, jag tycker jätte mycket om henne fortfarande.

Rådjuret:

Du gjorde slut med henne, antar jag? Hon har helt klart inte kommit över dig. Hon kanske inte vill ha dig, men vill inte att nån annan ska ha dig heller (kanske för att hon vill att du ska lida).

Det var hon som gjorde slut med mig.

Rådjuret:

Hon är tjej, vi är en konstig art. Hon menade nog inget med det, kanske vill hon bara inte släppa dig.

Haha, ok... hon tvingade mig nästan att svara på de första frågorna hon hade. Sedan när jag frågar om hon har fler frågor så säger hon att hon inte vill säga dom till mig... jag förstår inte det beteendet.

Renesmee:

Stackars flicka. Det är uppenbart att hon ej kommit över dig ännu ..

Är det synd om henne nu?


   
SvaraCitera
time
 time

gloende:

jag tycker jätte mycket om henne fortfarande.

gloende:

Det var hon som gjorde slut med mig.

Ska du verkligen få besök av en tjej idag, eller skrev du kanske statusen bara för att hon skulle reagera? Det sistnämnda är nämligen inte så ovanligt.


   
SvaraCitera

gloende:

Är det synd om henne nu?

Äsch, jag vet inte. Det är väl synd att hon håller på som hon gör.. Låter nämligen lite märkligt. Men å andra sidan kan jag förstå henne. Vi tjejer brukar tydligen hålla på sådär: har väldigt lätt för att bli svartsjuka och ledsna osv. (har jag hört.) [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Ska du verkligen få besök av en tjej idag, eller skrev du kanske statusen bara för att hon skulle reagera? Det sistnämnda är nämligen inte så ovanligt.

Det sistnämnda är inte min stil, jag skriver hur jag känner och vad jag gör.
Dessutom var det i Lördags.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Äsch, jag vet inte. Det är väl synd att hon håller på som hon gör.. Låter nämligen lite märkligt. Men å andra sidan kan jag förstå henne. Vi tjejer brukar tydligen hålla på sådär: har väldigt lätt för att bli svartsjuka och ledsna osv. (har jag hört.)

Hade förstått det om det varit jag som gjort slut med henne och inte hon som gjort slut med mig. Men nu så är det ju hon som gjorde slut så hon bör ju igentligen inte bry sig alls mo jag har ny tjej på g eller inte?


   
SvaraCitera

gloende:

Men nu så är det ju hon som gjorde slut så hon bör ju igentligen inte bry sig alls mo jag har ny tjej på g eller inte?

Kanske har hon själv inte träffat någon? Lite avundsjuka kan ju finnas ändå..


   
SvaraCitera
time
 time

gloende:

Men nu så är det ju hon som gjorde slut så hon bör ju igentligen inte bry sig alls mo jag har ny tjej på g eller inte?

Varför gjorde hon slut? Känslor försvinner inte alls på ett klick sådär bara, oavsett vem det är som gör slut. Var det längesen?


   
SvaraCitera